Fender Tremolo Bar Springs

Levering verwacht rond Vrijdag, 26.04.
prima oplossing, niet voor Squier CV
Nietniek 10.07.2019
Als je jezelf flink dom wil voelen, koop je iets zonder eerst goed te kijken! Met dit product is overigens helemaal niets mis. Let wel op dat als je een Squier Classic Vibe Stratocaster hebt, deze oplossing in ieder geval niet gaat werken. Er zit een gat in het tremblok, waardoor het veertje er fijn aan de onderkant uitvalt.

K
Ooh.. daar moet een veertje in!?
K0nx 15.06.2020
Heeft jaren geduurt voor ik door had dat er dus eigenlijn zo'n veertje in je goeie ouwe fender tremolo moet.. tja.
Waarom Fender niet gewoon bij de case-candy een zakje reserve veren meegeeft bij een nieuwe strat is me een raadsel.

Ideaal.
RB1969 08.03.2019
Het veertje houdt de Tremelo-arm op z?n plaats, zodat deze niet steeds naar beneden valt.
Bij de Amerikaanse stratocasters is er een veertje bijgeleverd, dit is niet het geval bij de Mexicaanse modellen.
Bij een Squier werkt het veertje niet, verdwijnt in de body en blijft daar rammelen.

Werkt prima
Jan @ Thomann 07.11.2019
Gebruikt op een HB ST-20.
Dit veertje houdt de tremolo arm perfect op zijn plaats.
Wel opletten dat je het niet verliest als je de tremolo arm demonteert.

stevige Tremelo Bar Springs
Mendoza 11.07.2017
Stevige Tremelo Bar Springs, de originele van Fender.

d
Uitstekende veren
denniswe 29.04.2018
Prachtige hoeveelheid voor als je (net als ik) deze veren weleens kwijtraakt...

noodzakelijk kwaad
BartDD 08.02.2023
Nodig om je trem bar goed in het block te laten zitten bij je Fender strat. Doet wat het moet doen. Persoonlijk vind ik het irritant dat Fender deze bij nieuwe gitaren niet een aantal bij levert.

Prima
Jelmuur 26.08.2020
Werken prima tegen het los zitten van je trem arm. Wel vrij prijzig voor hoe klein het onderdeel is.

Bar springs: Controle over je tremolo arm.
Jos_Way 16.09.2016
Ideaal!
Je tremolo arm blijft op elke positie staan en bungelt niet meer heen en weer.

Handig
MDFO 28.01.2019
Werkt prima, wel raar dat ze per 12 verpakt zijn. Vier zou ook prima zijn en dan wat goedkoper,