Flyht Pro WP Safe Box 5 IP65

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
MK
Fijne koffer, niet stuk te krijgen
Mathijs Kooij 18.06.2021
Ik had deze gekocht om camera spullen in te stoppen. Het meegeleverde noppenschuim werkt hier prima voor. Inmiddels is er ook een insert die je kunt kopen en ga ik zeker nog erbij halen. Sluitingen gaan makkelijk open en dicht, maar wel super zeker dicht, geen kans op los schieten. Wat is er minder: pluk schuim gaat vrij snel stuk (maar er is nu een insert voor). Als de koffer vrij leeg is of als er licht spul in zit valt hij vrij snel om met de klep open. Ik overweeg zelfs een staalplaat onderin te lijmen (nadeel wordt de koffer weer zwaarder)

d
goed produkt
dekoos75 12.12.2018
Nette koffer. Nier direct te vergelijken met peilcase, oid. Maar wel erg netjes afgewerkt en zeer betaalbaar. Wordt geleverd met een uitgebreid pakket foam, erg handig!

Ev
Prima koffer voor een goede prijs
Erick van der Ende 09.05.2021
Ik gebruik al enige tijd meerdere van deze koffers en kan er niet veel meer over vertellen dat het uitstekende koffers zijn voor een hele goede prijs. Het plukschuim is stevig en bestaat uit relatief kleine stukjes waardoor je altijd een goed passende inlay kunt creëren. Er zijn veel duurdere koffers op de markt, maar uiteindelijk doen ze allemaal hetzelfde: Het product wat je erin wilt vervoeren beschermen. En dat doen deze koffers absoluut net zo goed als de dure koffers...

PM
Handig en Stevig
Paulus M. Sieben 03.10.2019
Deze box is intern voorzien van voorgesneden schuimrubber dat in kleine blokjes eruit genomen kan worden. Niks snijden en/of branden. Gewoon een goede verdeling maken van de attributen en dan de blokjes eruit nemen die nodig zijn!

MJ
I bought 2 of them
Mart Jeninga 12.11.2019
Cheap, but solid. Comes with cuttable foam to customize it for your gear. They're light but strong. Highly recommend.

Duurzame koffer
Sieuw 23.10.2017
Gebruik deze koffer voor mijn 15 inch laptop mee te vervoeren.
Het voor geperforeerd foam is in eerste instantie handig maar is uiteindelijk niet ideaal omdat het los gaat zitten.
De koffer zelf is heel robuust en echt niet duur.

Degelijke koffer
Rennerz 21.12.2022
Degelijke koffer, afgezien van de sluiting-greep onverslijtbaar.

Tj
Geweldig
Top jack 25.09.2023
Gebruik hem voor videocamera accesoires ,goeie degelijke koffer, plukschuim makkelijk te verwerken .

goeie koffer
Anoniem 29.10.2016
ik gebruik het voor het vervoeren van mijn x-touch. die past er perfect in. je hebt wel eigenlijk net te weinig ruimte voor kabels, het euro snoertje past er wel bij.

ML
Fijne koffer voor concurrerende prijs
Mixing Lane 24.01.2024
Ik gebruik meerdere koffers van deze maat. Groter, dan worden ze te zwaar, kleiner is minder efficient. Perfect. Met de inlays heeft 1 koffer nu ook 10x IEM ontvangers met opladers. Fijn systeem