Tux96 08.02.2022
Mooi en degelijk apparaat. Makkelijk aan te sluiten en te bedienen. Complete uitvoering met hoofdtelefoon en microfoon voor zeer concurerende prijs. Levert een geeft goed geluid voor zover ik dat kan beoordelen (Is mijn eerste audio interface). Mis alleen tulpstekkers op de achterkant voor aansluiting op een versterker (Misschien niet gebruikelijk op een dergelijk type apparaat. )

NB
Prachtig
Nils Barth 03.07.2021
ik heb deze besteld omdat mijn ouders nogal last hadden van het geluid van mijn versterker. hiermee kan ik eventueel nog plugins gebruiken. de koptelefoon is erg fijn en zit goed. de afwerking van de producten is erg mooi en het is erg stevig.
de microfoon is fijn en mooi maar je kan er geen luide instrumenten mee opnemen, het is bedoeld voor praten en zang. (aggresieve vocals is hij niet geschikt voor)
als je dit pakketje besteld, bestel er dan ook een mic stand bij want die zit er niet bij.

d
Top
deeeee 04.10.2020
Doet prima wat het moet doen! Zowel de microfoon als de hoofdtelefoon als de interface zelf zijn van zeer hoge kwaliteit. Het heeft mijn verwachtingen overtroffen! Een klein puntje van kritiek: de software is die erbij komt is niet altijd makkelijk te downloaden.

F
Prima interface
Frenksel 11.01.2021
Een prima interface voor wat ik ermee doe (hoofdzakelijk overdub opnames met blaasinstrumenten). In combinatie met MacBook Pro en Logic Pro werkt het zonder problemen. De microfoon is voor een recording beginner zoals ik prima, en ik was aangenaam verrast door de kwaliteit van de hoofdtelefoon. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend!

Waar voor je geld
BertT 04.05.2020
Voor zo weinig geld zeker een topper!

Focusrite scarlett 2i2 studio
Tr1lux 28.08.2023
Top materiaal werkt prima
Gemakkelijk te installeren en brengt prima geluid.