O
Geweldige prijs/kwaliteit verhouding
Olly336 08.12.2021
Ik gebruik deze kabel nou al een goed jaar en ben er zeer tevreden over. Hij doet het altijd goed en heeft weinig tot geen ruis. Je zal denken dat deze kabel niet goed is vanwege de prijs maar ik kan je vertellen dat ik weinig verschil hoor tussen deze en een kabel van 50 euro. Dus samenvattend zeker het kopen waard.

j
Top kabel voor elke gitarist
jorra 26.09.2017
Fun Generation zou ik iedereen aanraden als je op zoek bent naar een goedkope stevige kabel.

Dit merk weet keer op keer goede producten te maken tegen lage prijzen. Zo is ook deze gitaarkabel voorzien van Rean pluggen en is het met zijn 10 meter meer dan voldoende voor de gemiddelde gitarist. Heb je nou altijd dure kabels, haal deze dan als reserve mocht er iets misgaan. De groene details zijn een leuke toevoeging en zorgen ervoor dat je weet dat het jouw kabels zijn.

+leuke groene details
+Rean

-iets wat dunne kabel
-geen hoekplug

JD
Jan Dielens 11.05.2018
2 besteld,snel gelevert
goede degelijke kabels voor weinig geld

Goede kwaliteit kabel
Wessel73 21.11.2022
Zeer goede kabel van zeer goede kwaliteit! Zeker voor de prijs en lengte is er niets te klagen, gebruik hem nu een paar maanden en werkt perfect!

Prima Kabel voor die prijs
RobWest 09.05.2018
Mijn dochter gebruikt hem nu voor haar ukelele en krijgt een prima geluid. Ik gebruik hem zelf ook af en toe thuis, op het podium gebruik ik zwaarde kabels, maar daar heb ik hem ook niet voor gekocht.

Lange kabel, lekker betaalbaar
GeinBest 24.05.2020
Lange kabel, lekker betaalbaar. Tot nu toe storingsvrij.