Fun Generation Light Stand

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
RD
Doet prima wat het moet doen voor 4x LED par
Richard Drumt 09.04.2019
Ik heb er niet te veel in hangen , qua gewicht, namelijk 4x een LED PAR lamp met kunststof behuizing.
Ik zet deze op het podium achter mijn drumset neer, daar durf ik hem wel te plaatsen in verband met "wiebelen" , is niet stevig genoeg voor op de (dans)vloer, namelijk zo licht dat je hem makkelijk omver zou kunnen schoppen. . . voor deze prijs en de verwachte kwaliteit precies wat ik verwacht, GOED GENOEG !

Ev
Prijs kwaliteit verhouding voldoet
Edwin van der Putten 11.04.2024
Tja, het statief is natuurlijk niet duur, dus dat moet je meenemen.

Ik weet niet of ik het aan zou durven om er 4 (middelzware) spots aan te hangen en dan ergens neer te zetten waar mensen langslopen... Vrees dat hij daar te onstabiel voor is...

Ik heb de statieven per kant met twee kleine spots voor het frontlicht van mijn band gebruikt. Deze hangen dus links en rechts van de middenpaal. Ik heb de dwarsbalk dus ingekort met een slijptol.

Door het statief wijdbeens op te stellen en dus alleen kort op de paal te belasten, is het stabiel.

Prijs-kwaliteit verhouding is dus prima, als je goed in de gaten houdt waar en hoe je het statief wil gebruiken.

Lv
Fijn en makkelijk
Laurens v/d Drift 08.04.2020
Makkelijk statief, kan alleen een beetje bewegen wanneer je m aanraakt, ziet er een beetje eng uit soms, maar als je de poten wijd zet kan er niks gebeuren

Product werkt helemaal naar behoren!!.
Anoniem 17.08.2022
Ik was verbaast over de afwerking en de hoogte!

Echter als het statief helemaal uit is dan is hij wat onstabiel maar blijft wel nog steeds staan!

Voor de rest kan je hem ook veilig borgen met de pinnen!

Aanrader!!!