Fun Generation Mic Stand

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
Doet wat hij moet doen
Bapper 14.04.2018
We gebruiken deze statieven om er grootmembraan condensator microfoons mee te bevestigen en positioneren, hiervoor doen ze hun werk prima! Ook zijn ze handig klein op te vouwen en wegen ze erg weinig! Enkel moet je wel opletten dat je er niets zwaarder aan hangt, want de stabiliteit ervan is namelijk minder.

pl
Does the job
paiste lover 20.07.2022
This is a fine product, it does the job. Of course for a higher price you can get one more sturdier, but I have been using two of them for over a year now. And I am pleased!! I use them for my drum overheads, works fine! Definitely for this money :)

Goed(koop), maar werkt
DwzAudio 03.05.2019
Het is een zeer lichtgewicht standaard, welk ideaal is om te vervoeren en op te zetten. De kwaliteit is degelijk, maar vanwege het lichte gewicht is de stabiliteit een aandachtspunt. Ik heb de mijne het liefst iets steviger, al ben ik voor deze prijs echt niet ontevreden. Voor de standaard gebruiken (backing vocals) is hij perfect en daar gebruiken we deze dan ook voor.

budget stand
Jason76 23.03.2020
sluit perfect aan bij mijn behoefte. moet doen wat hij moet doen en dat is mijn microfoon vasthouden en stevig staan. mag van mij alsjeblieft niet te veel kosten en dat doet hij niet. ziet er toch gewoon pro genoeg uit. kortom hele goeie koop!

d
Basic
deeeee 04.10.2020
Het doet wat het moet doen. Het is degelijk voor deze prijs. Uiteraard niet de kwaliteit van de high-end producten.

Z
Goede microfoonstandaard voor een goede prijs
Z.Robin 07.01.2021
Het is een goede microfoonstandaard. Wel raad ik aan om niet een te zware mic screen erop te zetten want dit maakt hem wel onstabiel. Dit is niet aan te raden. Als hem je gewoon uit de doos gebruikt is het een goede standaard en ook stevig.

L
Aanrader
Laurinhoesktra 05.02.2023
Voor de prijs echt perfect. Hij is wat fragiel, maar voor mijn gebruik is dat geen probleem.

jn
goede mic stand
joe nuts 16.01.2022
Werkt zoals het moet. Je merkt wel dat het niet heel duur is maar is gewoon stabiel.

Nadeel is dat het niet zo heel compact is zodra je het product inklapt.

Top voor deze prijs
Daluy 03.08.2023
Niet te evenaren in prijs. Wordt gebruikt voor een microfoon om de gitaaramps te versterken in onze band. Staat stabiel, makkelijk op te zetten / af te breken en een lichtgewicht zodat meenemen naar optredens kinderspel is.

K
Eigen onverwacht perfect
KasNL 26.07.2020
Voor deze prijs de beste mic stand die je kunt krijgen. Alles werkt eigenlijk gewoon perfect!