Gator TSA 88SLXL Keyboardcase

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Vrijdag, 19.04.
Et
jaren ervaring met Gator
Een toetsenist 12.12.2023
Ergonomisch een zeer goede koffer , ook handvaten op beide hoofdeinden !
Handig met tillen bij hoge podiums, ik gebruik deze koffers al jaren intensief.
Maar let op ! zware keyboards 73 /88 , bv. 20 kg of zwaarder geven problemen voor het handvat ( deze zit met 2 schroeven vast, dus geen bout/moer ) en de dekselstrip met sluitingen . De sluitingen op deze series heb ik nog geen problemen mee gehad, ze zijn ook al verbeterd. De koffer bij buitenoptredens niet in de zon zetten ! want de koffer veranderd in no time van vorm.
Dit zijn de punten waar je rekening mee moet houden. Evengoed een zeer goede koffer en prima keuze . Ergonomisch en prijstechnisch concurrerend t.o.v. de andere kunststof keyboardkoffer merken.

Grote, zware, stevige koffer
Emma1998 21.02.2020
De koffer is aardig zwaar. Met mijn grote piano erin is deze bijna niet te dragen. Vandaar dat het fijn is dat er wieltjes en een fijn handvat aan zitten. Er zitten ook twee sloten op voor de veiligheid. De koffer is wel echt heel stevig en goed afgewerkt. Ik heb hier geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat deze koffer ook zeer veilig is voor verre reizen. In de koffer zitten schuimkussens om verschillende formaten piano's te kunnen vervoeren. Er is geen ruimte voor overige onderdelen wanneer je de hele ruimte gebruikt met je piano.