5 / 5

€ 0,22 / m •

Levering verwacht rond Vrijdag, 26.04.
WJ
Sterk, Kleur die opvalt, Laat geen plakresten achter.
Weerman John Bernard 21.02.2019
Ik ben een fan van Gerband omdat het alle professionele eigenschappen bezit die ik verwacht voor de prijs die je er voor betaald. Ik gebruik gaffertape voor bijna alles. Als ik zonder zit of ik die rol niet kan vinden, raak ik licht in paniek. Het handige van diverse kleuren in huis hebben is dat je het kan gebruiken om een kabeltje een kenmerk te geven. Ook kan deze felle kleur een aanwijzing zijn voor anderen op een evenement dat wat je vastplakt, of zodanig wegwerkt dat dit echt belangrijk is en ze er beslist vanaf moeten blijven.

Conclusie: Niet goedkoopste dat er te krijgen is. Maar tape waarvan je op aankan als het goed en duidelijk moet vastzitten.

Ik zou waarderen als er nog meer kleurkeuze in deze kwaliteit tape zou zijn te krijgen bij Thomann.