Gewa SPS Bass Drum Bag 18"x16"

12

Gewa SPS

  • Formaat: 18" x 16" Bass Drum tas
  • Materiaal: Cordura 600D
  • Water afstotend
  • Met fiberglas platen
  • 20mm schuimrubber ter bescherming
Leverbaar sinds Juli 2008
artikelnummer 214176
verkoopseenheid 1 stuk
Diameter in inches 18"
Depth in inches 16"
Colour Black
€ 155
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 24.04.
1

12 Klantenbeoordelingen

4.7 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

7 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
Sa
Stabilität
Simon aus K. 20.10.2009
Die "GEWA SPS BASS DRUM BAG" schützt meine Bassdrum beim Transport opitmal, sie ist durch Ihre Verstärkung super stabil und auch umfallende Teile hinterlassen keine Kratzer am Lack der Bassdrum (auch nicht bei spitzen Gegenständen). Von innen ist die Bassdrum mit einer sehr weiche "fellartigen" Schicht ausgekleidet, die keinerlei Kratzer verursachen kann und auch der Reißverschluss kommt nicht an den Lack.

Mankos:
1. Stapeln und auch ein fallen lassen aus gewissen Höhen (z.B. von einer Bühne) würde ich vermeiden - aber wenn man das machen will bzw sich dabei ganz sicher sein will muss man sich eben einen Koffer zulegen
2. Sie nimmt relatif viel Platz weg wenn man sich gerad nicht braucht - aber das sollte einem der Lack dann schon wert sein
afwerking
stabiliteit
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden