j
Mooie, warme en volle pickup
jaylow 15.05.2021
Ik ben ontzettend blij met deze pickup. Ik heb hem gekocht voor mijn dreadnought gitaar en hoewel de deltoluxe vooral bedoeld is voor parlorgitaren, werkt hij ook bijzonder goed op andere akoestische modellen. De pickup heeft een vol, bassig en warm geluid en is makkelijk te instaleren en ook weer te deinstalleren. Hij werkt vooral heel goed met fingerstyle, al klinkt hij met strummen met een plectrum toch een beetje zingy en elektrisch. Desalniettemin ben ik erg blij met mijn aankoop.

MM
Goed!
Mean M.R. 16.05.2022
Deze single coil pick up geeft zeker niet meer brom dan mijn Squier classic 60's vibe strat. Geen idee in hoeverre mijn versterkers daarbij negatief bijdragen?! Voor slaggitaar gewoon heel goed te gebruiken. Zorg sowieso voor een geaard stopcontact voor je versterker. Dat scheelt een hele boel brom!

Het geluid gaat meer naar elektrisch dan een piezo pic up, maar dat is begrijpelijk.

Ziet er goed uit op m'n gitaar, en was makkelijk te installeren. Inbouwen doe ik mogelijk later.