Guild D-2612CE Deluxe ATB

11
Three months music2me Guitar subscription for free

3 maanden music2me Guitar Abonnement gratis

Als u deze gitaar koopt in de periode van 24.04.2024 t/m 31.08.2024 ontvangt u 3 Maanden gratis abonnement op music2me Guitar (enkel in Engels) er bovenop. Na de verzending van uw bestelling ontvangt u automatisch de licentiecode en ook de download-link per e-mail. Het music2me-abonnement eindigt automatisch nadat de looptijd is verstreken.

Westerngitaar

  • Dreadnought model met cutaway
  • Gestreepte ebbenhouten body
  • Massieve sitka-sparrenhouten top
  • Mahonie hals
  • Pau ferro fretboard
  • White dots fretboardinlays
  • Scale: 648 mm (25,5")
  • Breedte nutL 47,6 mm
  • Zadel: Nubone
  • 20 fretten
  • Parelmoer rozet en Guild "Peak" headstock logo
  • Tortoise slagplaat
  • Pickup: Fishman Sonitone GT1 (volume, tone)
  • Finish: gloss antique burst top
Leverbaar sinds Augustus 2019
artikelnummer 469033
verkoopseenheid 1 stuk
Design Dreadnought
Top Spruce, Solid
Back and Sides Ebony
Cutaway Yes
Fretboard Pau Ferro
Nut width in mm 47,60 mm
Frets 20
Pickup System Yes
Colour Sunburst
Incl. Case No
Incl. Gigbag No
€ 629
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Vrijdag, 26.04.
1

11 Klantenbeoordelingen

4.8 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

features

geluid

afwerking

11 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
CL
Eine ganz starke 12-Saiter
Chris Langer 08.12.2020
Es ist meine erste 12-Saiter. Ich habe mich aber sehr lange mit der Thematik auseinandergesetzt und viele 12-Saiter angespielt, jedoch nie eine Guild.
Auf gut Glück habe ich mich dann für die Guild entschieden (wegen den guten Ruf) und es war die beste Entscheidung.
Beim ersten Rutsch übers Griffbrett merkt man, dass sich diese Gitarre für eine 12-Saiter butterweich spielen lässt. Die Saitenlage ist schön flach, ohne dass irgendetwas schnarrt.
Die Verarbeitung ist tadellos. Ob Griffbrett, Kopfplatte oder Korpus, ich habe keinen Makel erkennen können. Auch die Kombination von Hochglanz und naturbelassenen Hals ist richtig geschmeidig.
Beim Spielen von Roger Hodgsons "Even in the quietest moments" zeigt die Gitarre genau das, wofür sie gebaut ist. Gute Basswiedergabe und in den höheren Lagen unglaubliche Brillanz. Klingt wie das Original :-)
Bin gespannt, wie sie verstärkt klingt, da aber derselbe Fishman-Abnehmer auch in meiner Martin verbaut ist, wird es sicher eine Wohltat sein.
Wenn ich überhaupt Kritik äußern kann, dann über das Fehlen eines eingebauten Stimmgerätes. Wiederum ist anzumerken, dass die Guild sehr, sehr stimmstabil ist.

Fazit: Kaufempfehlung. Klanggewaltiges, gut verarbeitetes Instrument für Fortgeschrittene. Sein Geld mehr als Wert.
features
geluid
afwerking
4
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate fr
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
TM
Taxi Michel
Taxi Mich 29.04.2023
Bonne guitare mais un peu dure je trouve par rapport a ma 12 cordes Takamine que j ai depuis 10 ans. Le son est très correct malgré tout en acoustique et électro acoustique Je vais quand même la faire voire par un ami luthier. Sinon très bon rapport qualité prix.
features
geluid
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

Geschikt van YouTube