Harley Benton CST-24T Black Flame

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 24.04.
Prachtig instrument
Neurotica 07.03.2018
Dit is werkelijk een prachtig afgewerkt instrument met een zeer mooie klank. De CST-24T's worden terecht op internet geroemd om hun goede afwerking en bespeelbaarheid en dat is ook hier het geval. Enige minpuntje vond ik het gewicht, ik had denk ik een opvallend zwaar exemplaar te pakken met 4,3 kilo. De nieuwe black flame kleur is echter waanzinnig, heel mooi gebookmatched flame maple top en geen foutje in de lak te bekennen. Geluid met de (nieuwe) Roswel pickups is prima, niet super geweldig maar absoluut bruikbaar voor veel diverse muziekstijlen. Aanrader voor zowel beginners als gevorderde gitaristen!

Dt
Harley benton cst 24 t black flame
Dennis tube 07.11.2021
Dit is een hele goede PRS Kopie,hij speelt heel goed,heeft uitstekende humbuckers, alleen de single coil sound is helaas wat dunnetjes.
De afwerking is goed,alleen is de black flame finish niet zo vol als ik had gehoopt,bij volle belichting komt de kleur pas tot zijn recht.
Maar al met al een uitstekende PRS budget gitaar die ik iedereen kan aanbevelen.
Groetjes.

Prachtige gitaar
RF1904 27.10.2020
Na veel gelezen te hebben deze gitaar uiteindelijk besteld. Uit de doos gehaald (perfect verpakt overigens) en ik moet zeggen dat de foto's op Thomann echt recht hoe de gitaar eruit ziet, echt een hele mooie gitaar. De actie was (naar mijn mening) iets te hoog en heb deze iets lager gezet, maar vanaf het eerste moment een genot om mee te spelen. Wel even locking tuners erop gezet (ook naar aanleiding van de verhalen en recensies) en nog geen moment spijt van gehad, wat blijft de gitaar goed in tune. Geluid is meer dan prima en het enige minpunt wat ik kan vinden (als we toch iets moeten noemen) is het gewicht, is wat zwaarder dan andere gitaren die ik speel. De afwerking is perfect, geen enkel krasje etc... te vinden, fretwerk meer dan in orde. Al met al voor dit geld een bijzonder fijne gitaar en een lust voor het oog.