Harley Benton Custom Line CLA-15MCE VS

Kwalitatief goede gitaar voor een mooie prijs
DaanK 18.01.2022
Eigenlijk kun je vrij kort zijn over deze gitaar, zoals door Thomann omschreven voldoet ie op eigenlijk elk punt. Hij klinkt gelijk goed uit de doos en heb hem nu ongeveer een jaar. Speel er dagelijks op.

Toon is ook goed, blijft ook behoorlijk goed in toon. De gitaar oogt ook erg mooi, zeker als je de prijs meeneemt in de beoordeling heb je hier écht een goede koop aan.

Ik gebruik hem voornamelijk akoestisch maar heb hem ook al eens in mijn versterker geplugd en dan is het geluid ook erg mooi :-) vooral als je er wat reverb aan geeft komt het warme geluid erg tot zijn recht.

Heb hem zelf nog even een mooie poetsbeurt gegeven en houd dat netjes bij, dan staat ie te stralen in de kamer.

Service van Thomann was overigens perfect, netjes binnen 2 dagen geleverd zoals aangegeven en goed op de hoogte gehouden.