Wauw...
SnixMusic 03.04.2018
Out of the box hoefde ik alleen maar te stemmen en ik kon ermee aan de gang. Prima afgesteld, geen scherpe fretuiteinden, geen lelijke plekken. Een paar oneffenheden in de lak op de hals, dicht bij de body, maar daar lig ik niet wakker van in deze prijs categorie. Speelt super lekker. Klinkt fenomenaal. Ook versterkt. Al is hij onversterkt mooier. Maar dat is altijd zo met piezo. Wat me zeer positief opviel, was dat de snaren versterkt allemaal even hard zijn. Dat is maar zeer zelden het geval met undersaddle piezo's. Wat een feest, dit instrument. Binnenkort ga ik een one-man acoustic Eric Clapton-tribute doen. Ik neem ook mijn Martin mee, maar alleen als reserve....

Geweldig!
Bijlman 01.01.2020
Wat een geweldige gitaar voor dat geld. Een prima folk gitaar. Klinkt lekker warm door de mahoniehouten kast. Strumming is wat vlak, maar dat is normaal bij folk gitaren, dus in het samenspelen in de band is een dreadnought beter. Voor fingerstyle of tokkelen en songwriting een heel fijne gitaar.

fijne gitaar
Bijn 17.12.2018
deze gitaar heb ik nu een aantal maanden, een prettige gitaar. De afmetingen zijn perfect,
onversterkt klinkt hij vol en donker, versterkt ook prima. Ik heb er Thomastik John Pearse snaren op gezet, heel geschikt om te tokkelen/fingerpicking. Een echte parlor/folk gitaar. Het enige - minieme - minpuntje is zijn gewicht., ( zwaar).

mijn liefste gitaartje:)
Jason76 21.05.2017
ik ben dol gelukkig met deze gitaar
hij is precies wat ik er van hoopte
licht bespeelbaar en prachtig warm geluid
zeer confortabel en handzaam door zijn kleine formaat en gewicht wat geheel niet afdoet aan de dikke sound
elektonica is helemaal prima ook met zijn ingebouwde tuner
gelukkig durf ik hem overal mee naar toe te nemen zodat ik hem nooit hoef te missen...
dank je Thomann :)