Harley Benton DC-200LH BK Student Series

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
F
Flipvic 20.07.2022
Ik ben een jaar geleden begonnen met gitaarspelen, en dit is een fantastische eerste gitaar. Hij is gebaseerd op de Gibson SG, en je krijgt ook dat heerlijke SG-geluid erbij. De afwerking is geweldig, omdat hij stevig aanvoelt, en niet snel beschadigd. Het geluid is eigenlijk gewoon dat van een SG, alleen is de sustain niet die van een professionele gitaar. (Is wel te verwachten)
De gitaar heeft niet enorm veel features. Bijvoorbeeld ontbreekt er een tremolo arm. Maar heeft wel gewoon wat je nodig hebt. Dan heb je ook nog de prijs: hij is heel goed betaalbaar. (Vooral in een gig-kit) De perfecte prijs voor een beginner.
In totaal krijgt hij vier sterren, omdat het een fantastische gitaar is. Maar heeft natuurlijk niet alles. Een echte aanrader dus.

Veel plezier met gitaarspelen! 🤘