Harley Benton DC-Custom 612 Cherry

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Vrijdag, 26.04.
Hard to use on stage
Marco414 28.05.2017
Machineheads of the 12 strings are so close to each other it is very very hard to tune in a live situation.It was sheer luck I got it right sometimes .The guitar sounds okay for this kinda money .Case etc is fine

Anoniem 28.01.2017
Ik ben heel erg blij met deze gitaar, hij ziet er heel erg goed uit en klinkt fantastisch. Een erg fijne feature is de optie om alleen het geluid van één van de twee nekken naar de versterker te laten gaan of beiden naar de versterker te laten gaan met een switch. Hierdoor kan je ervoor zorgen dat de nek waar je niet op speelt niet per ongeluk aanslaat en hoort terwijl je speelt. En als je wil wisselen tussen nekken kan je de switch in de midden stand zetten waardoor ze beiden naar de versterker gaan. Hij ziet er erg groot uit maar je kan hem gemakkelijk op je schoot zetten als je zit en je hebt dus niet per se een gitarengordel nodig om te kunnen spelen.
Je krijgt de gitaar in een prachtige koffer met een speciale vak voor kabels en andere dingen die je nodig zal hebben als je hem meeneemt naar een optreden.

Voor de lage prijs kan ik deze gitaar heel erg aanraden.