Les paul junior dc
Boertie 20.04.2022
Na een lange research (maanden) besloten om deze gitaar te bestellen.
Bij het uitpakken was ik blij verrast, gitaar zag er goed uit, netjes ingepakt en behoorlijk goed afgesteld, de 0.10 snaren ben ik niet gewend te dun, ik speel al jaren 0.11. snaren vervangen na een week, en wat een verschil, lekkere dikke sound, de scherpte van de brug kan je snel aan wennen, weining anders dan mijn Gibson les paul.
het enige waar ik niet tevreden over ben is: het verschil tussen single mode en humbucking mode, in de humbucking mode is het volume lager, binnenkort ga ik hier mee aan de slag, kijken of ik de schakeling kan aanpassen.
Ik ben zeer tevreden over deze gitaar, veel waar voor je geld.
Ik ben bang dat mijn prs soapbar binnekort kan vertrekken (LOL)
Kortom: een aanrader.

Ongehoord goed gitaartje AANRADER
Electricwu 29.12.2022
Je moet hem wel even onder handen nemen:
1) zet er een Lollar P90 in
2) zet er wat betere tuners op
3) stel haar goed af
Voor zo'n € 175 extra investering als omschreven heb je werkelijk een DC Junior, die zich kan meten met de "echte"

Rock on!
Willy071 26.03.2023
Na een kleine afstelbeurt en 09- 42 snaren monteren (mijn favoriet) klinkt deze junior als een klok! Van subtiele blues tot het betere scheurwerk, deze kan het allemaal.
Nu al m'n nummer1 gitaar, en hij ziet er ook nog eens prachtig uit!
Snel en zonder problemen geleverd door Thomann.
Een aanrader!