TH
Heerlijke reis en blues gitaar!
The Home Recorder 25.10.2021
De gitaar is top. Hij speelde in de eerste instantie wat stug, maar na het hydrateren van het fretboard was dit opgelost. Ook heb ik de gitaar een halve toon lager gestemd i.v.m. het vergroten van de speelbaarheid.

Geluid: 9
Het geluid is zoals te verwahten wat hoger en kleiner dan een 1:1 gitaar. Dit past perfect bij het bluesgeluid wat je zou verwachten vanuit de naam. Hij resoneerd goed en het geluid is mooi rond.

Speelbaarheid: 7
Ik heb de gitaar een halve toon lager gezet om de speelbaarheid te vergroten. Standaard getuned is de gitaar bij de eerste frets wat moeilijk in te drukken. Natuurlijk kan dit ook gewennning zijn omdat ik normaal op een electrisch gitaar speel. Verder speelt hij goed.

Afwerking: 8
De afwerking is mooi. Hij heeft geen uit stekende fret einde's. Verder zitten er geen beschadegingen op en heeft de gitaar een bijzondere brug.

Conclusie: 8
Erg tevreden met de gitaar. Hij is zoals verwacht.

t
cute
trivia 29.12.2021
leuk gitaartje voor bij het kampvuur,geluid dun maar genoeg om te oefenen, mijn kleine heeft scherpe frets , stain is onregelmatig wel goede hals en ze is sterk genoeg dus geen kinder gitaar.
als je zelf fretwerk kan doen oke, voor het geld toch de moeite waard.
groet rudo

Leuk voor op reis
Dimitri043 19.07.2020
Niet het aller beste geluid maar voor het geld zeker de moeite waard om te kopen. Leuk voor op vakantie of ook zeer handig voor snel even te pakken op de bank. De gitaar kan een stootje hebben dus perfect voor op reis, is ook compact dus makkelijk mee te nemen.

EV
Leuk en prima gitaartje voor thuis op de bank
Erik V 17.02.2020
Ff snel gitaartje pakken om wat uit te zoeken of op de bank of in bed mee te spelen. Klank is heel goed, en voor dat geld!

Heel tof klein formaat. Leuk om kado te doen.

Goede maat gitaar
Parla 24.05.2019
Een mooie westerngitaar die past bij mensen die de gewone gitaren te groot vinden. Ik speel nu heerlijk ontspannen omdat mijn rechterarm niet zo pijnlijk op de gitaar leunt om bij de snaren te komen. En handig als je hem op de fiets mee moet nemen.

Geweldig voor deze prijs
Punksok 23.06.2022
Leuke reis gitaar en klinkt super voor deze prijs.

I
leuke gitaar
IkeB 27.12.2020
leuke gitaar tegen een zeer redelijke prijs. Jammer dat er geen pickup is ingebouwd; heeft een wat iel geluid ook in combinatie met een stick-on pickup.
Voor een paar tientjes meer zou de gitaar als half akoestisch m.i. aanzienlijk beter klinken.

HD
Herman DG 11.10.2022
Dit gitaartje heeft een absolute prachtige klank, daar was ik toch van verrast.

SC
Prachtig instrument
Studio C&W 18.02.2024
Zeer verrast door de klank en afwerking , heel erg blij mee.
De kleur is roodbruin en anders dan op de foto's.