tJ
Wat een fantastiese Gitaar !!!!
the JingleKing 07.10.2020
Deze Jumbo heeft: een heerlijke hals, een prachtige body, heerlijk geluid, EN vooral ook versterkt door het Fishman-element. Sinds ik deze in huis heb gebruik ik de Jumbo dagelijks voor mijn opnames, zowel akoesties als met het element. ABSOLUTE AANRADER . met groet uit nederland, Frans van Hal.

s
Ongelooflijke gitaar voor deze prijs
stokkimojito 03.10.2023
Ik had een akoestische steelstring met element nodig voor een theaterproductie. Nu heb ik al een goeie (peperdure) dreadnought van een wereldberoemd topmerk, maar daar zit geen element in, en die gitaar is akoestisch zo goed dat ik weigerachtig ben om er in te laten boren. Ik had vorig jaar al een goeie ervaring met een tele van HB, waar ik wel aan heb laten sleutelen (nieuwe pickups, elektronica, etc), maar toen ik vandaag deze jumbo thuis kreeg was ik werkelijk van mijn sokken geblazen. Ze was perfect afgesteld, op de afwerking valt werkelijk niks aan te merken, ze speelt erg lekker en ze zingt en klinkt als een bel. Ik ben ook erg onder de indruk van het element en de fishman preamp, 't is nothing fancy, maar het klinkt prima, in acht genomen dat het een piezo systeem is, wat - vooral in het hoog - altijd wat artificieel klinkt, maar dat valt hier allemaal enorm mee. Mits wat eq en fx uit mijn line6 HX stomp ben ik er zeker van dat ik in deze productie een erg bruikbare en geloofwaardige akoestische sound ga kunnen neerzetten. Ik ben erg onder de indruk!

g
Echt een pareltje
guitargiirl 19.05.2017
WAUW. Wat kan je nu van een gitaar verwachten in deze prijsklasse? Bij Thomanns huismerk mag je er een HELEBOEL van verwachten. Dit is echt een schitterende gitaar, actie perfect en de klank is echt heel erg mooi, de stock snaren zitten er 4 maanden later nog steeds op want ze hebben nog steeds een goede sound. Grover tuners, Fishman pickup, benen brugzadel, op en top features voor een top gitaar voor iedere gitarist.

Lof aan Thomann!!!

P.S. Mocht je gitaar minder goed uitpakken, de gratis retour werkt perfect en ze zullen er bij de vervangende gitaar zeker voor zorgen dat deze in orde is als je even aangeeft wat er mis was.

Q
One of the best Harley Benton guitar's I've tried!
Quintijn 05.05.2022
Arrived absolutely flawless. Sounds and plays amazing, and actually needed only just a bit of a set up and it was ready to go! I've never had such an easy time deciding whether to keep a guitar!

TS
Beautiful Guitar
Tony Sopraano 28.07.2021
Wat een beauty,
Klinkt mooi en speelt super!

goede gitaar voor klein geld
Anoniem 08.08.2016
hallo,
ik ben echt zeer verast van deze jumbo, de afwerking is zeer mooi en hij heeft een mooi geleuid, na segelijk afstellen was ze ook speelbaar, ligt lekker in de hand, een aanrader