Prima en perfect.
Sixstring1970 22.10.2021
prima voeding voor effectpedalen..... nooit meer lege batterijen. Doet wat hij moet doen, zonder (echt waar!) brom, geruis, gekraak of wat voor bijgeluiden dan ook. Voor deze uitvoering gekozen om genoeg pedalen aan te kunnen sluiten; prijsverschil met het kleinere broertje is gering namelijk. Komt met een 220 volt adapter (voor de powerplant zelf) en diverse kabels om de effecten van stroom te voorzien, ook twee kabels waar je twee effectpedalen tegelijk kunt aansluiten op 1 kanaal (let hierbij wel op dat deze beiden niet al teveel stroom tegelijk trekken als je deze mogelijkheid gebruikt).
Als ik toch een nadeel moet noemen: je hebt te maken met een flinke kabelsalade als je alles los aansluit, maar een doe het zelver zou uiteraard alles mooi weg kunnen werken in een koffer of flightcase.

Geweldige koop!
Tejo 01.11.2019
Ik was op zoek naar een goedkope maar toch kwalitatief goeie power supply voor mijn pedalboard. De Harley Benton PowerPlant ISO-2 Pro stelt absoluut niet teleur.

Met 8 uitgangen is dit wel degelijk een goeie power supply voor elke starter die op het punt staat om zijn/haar eigen pedal board te construeren. De competitie is niks bij de ISO-2 Pro, een vergelijkbare power supply is zomaar tientallen euro’s duurder dan de ISO-2 Pro, met gering verschil in kwaliteit. Ik heb nog nooit problemen gehad met het geluid of de bouwkwaliteit van de ISO-2 Pro

De ISO-2 Pro geeft iedereen de mogelijkheid om een gemakkelijkere stap te maken naar een power supply in plaats van vastklemmen aan goedkope, luidruchtige daisy chains. Het prijsverschil is heel gemakkelijk te overbruggen.

Ik heb de ISO-2 Pro gekocht samen met de Harley Benton SpaceShip 40, de pedalboard en power supply gaan ideaal samen mocht je nog op zoek zijn naar een passend bord.

Een punt om mee te nemen is dat de randjes van de power supply scherp kunnen zijn, ik heb mezelf nooit gesneden aan deze randjes maar ik kan me voorstellen dat mensen die ruig omgaan met spullen zichzelf pijn kunnen doen hieraan.

Ik kan eigenlijk geen reden geven om de ISO-2 Pro niet te halen, leg een aantal tientjes opzij als je hiernaar op zoek bent en je hebt een power supply die niet teleur zal stellen!

e
heel goeie stroomvoorziening-Prima kwaliteit
eldec 25.03.2019
zit nu al een tijdje op mijn pedalboard en hij doet het fantastisch! Geen brom, geen ruis, enkel stroom... zoals het hoort!

ik raad het iedereen aan, hiervoor had ik er één Van een zeer bekend merk(ik ga geen naam noemen) van bijna 2 tot 3 x meer qua prijs en die was vééél minder goed dan deze Harley Benyton. De stroomkabels die bij deze HB zitten zijn ook van superieure kwaliteit in vergelijking met mijn vorige stroomvoorziening.

ook handig om te weten: de 12V adapter kun je apart nabestellen moest je adapter ooit breken of verloren geraken heb je voor ¤7,90 en nieuwe adapter!

BN
Delivered broken
Boerke Nys 11.02.2022
I really wish they test it before they package it ...

Zeer tevreden, geen ruis
MischaT 27.08.2023
Sinds 15 jaar weer serieus aan het spelen en nieuwe pedalen gekocht. Nu een pedalboard aan het bouwen en had een powersuply nodig voor 8 pedalen, voor een schappelijk bedrag. Veel vergeleken in deze prijsklasse en bij deze HB uitgekomen vanwege de isolatie. Zeer tevreden, geen ruis te bekennen, stevige behuizing en zeer duidelijk af te lezen leds. Wel wat scherpe randjes, maar ik ga deze toch onder mijn pedalboard monteren, dus zal er geen last van hebben.

M1
Martin 1970 15.01.2022
I was actually looking for a 20 output powerplant but one of 8 and one of 12 do the trick too. Does it's job for a nice price.

Top ding, alleen kwetsbare adapter
Eigenraam 26.01.2023
Top ding, betrouwbaar en fijn dat er instelbare voeding bij zit. De 9V adapter is bij mij al meerdere keren gesneuveld en vervangen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar de ISO-10AC Pro, deze heeft een eurostekker wat altijd mijn voorkeur heeft. Koop aub een ISO-10AC Pro.

Perfect voor de prijs
DanTheManFromHolland 12.11.2021
Mooie, stevige en uiterst stille powerbrick. Mijn versie had na aankoop jammer genoeg een connector die niet goed werkte maar dat is perfect door Thomann opgelost, zonder gedoe een vervanging gekregen waarbij Thomann echt heeft meegedacht! supergoede service van Thomann, super vriendelijk en niks dan lof!!!

Een mooie ondersteuning voor oud en nieuwe
Bernardduur 09.08.2021
Ik ben wel onder de indruk!
Ik zocht een PSU voor mijn nieuwste gitaren pedalenbord. Gevuld met een aantal vintage pedalen, een aantal nieuwe en een aantal digitale. Hierdoor ook de noodzaak om een 18V optie te hebben en een uitgang met voldoende power.

En dat levert dit ding gewoon zonder mokken. Ik heb er nog geen probleem mee kunnen vinden. Wel twijfel ik welke isolatie er gebruikt wordt, maar tot nog toe heb ik geen afwijkingen of problemen gevonden. Levert goede en stabiele stroom en nog geen bijgeluiden of problemen met de warmte afvoer gehad. Ik ben trevreden.

Ik zou het wel fijner vinden als deze unit gevoed zou worden met AC ipv een adapter.

Tot nu toe erg prettige voeding.
Borri 27.01.2020
Dit is mijn eerste voeding die ik ooit kocht, dus geen vergelijking. Maar erg fraai apparaat. Jammer dat deze onder mijn bord zit, je ziet hem dus niet. Volgens de nodige testjes op youtube daadwerkelijk geïsoleerde uitgangen in tegenstelling tot andere goedkopere voedingen.
Netjes afgewerkt, klein en laag, dus zonder problemen onder mijn Spaceship bord gemaakt met elastiek. Heb er 8 pedalen (max) inzitten en alles werkt uitstekend. Geen brom of storing, niets. Ook mijn hoger Amperage looper werkt perfect.
Over de levensduur weet ik niets, maar ik schat in dat deze het wel een tijdje volhoudt.