Harley Benton PowerPlant Powerbank

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
BH
BIJGELUIDEN "Goedkoop=Duurkoop"
Bill Horn 23.06.2018
Wanneer je meerdere effectpedalen op deze unit aansluit geeft deze bijgeluiden.
Dit wordt veroorzaakt vanwege de doorlussing in de voedingskabel. Wanneer een effectpedaal een storende frequentie veroorzaakt gaat deze via de voedingskabel mee naar het volgende pedaal.
Het geluid wordt versterkt en is niet weg te krijgen.
Ik heb uiteindelijk een voeding gekocht die afzonderlijk ontstoorde uitgangen heeft om elk effectpedaal individueel te voeden.
Zoals bijvoorbeeld;
<a class="article link" href="https://www.thomann.de/nl/harley_benton_powerplant_iso_2_pro.htm">Harley Benton PowerPlant ISO-2 Pro</a>
Jammer voor mij maar hopelijk kan ik door deze review iemand anders behoeden voor dit "goedkoop=duurkoop" product.
Doe jezelf een plezier en koop kwaliteit.
Overigens werkt de led-lamp prima en je kunt er ook uitstekend je smartphone of tablet mee laden.

t
Hoe lang doe je ermee??
thejazzman1 30.05.2020
Prima product. Werkt allemaal uitstekend. Superhandig voor buiten spelen. Ik heb er precies 2 jaar mee gedaan. Hij laadt nu niet meer volledig op en is zo leeg. Ik heb echter geen idee of dit normaal is. Ik heb hem wel vaak opgeladen en gebruikt dus het zou best kunnen. Het is en blijft natuurlijk gewoon een oplaadbare batterij en die heb je in diverse kwaliteiten. Houdt er dus wel rekening mee dat er een einddatum aan dit product zit. Ik heb nu de Rocktron LT Xl besteld en ben benieuwd hoe lang deze zich goed blijft gedragen.

Niet voor pedaalboard bedoeld
AlexiNL 23.01.2020
Klein en redelijk krachtig accu. Helaas kan het opladen alleen via USB gebeuren. En dat duurt heel lang zelfs via een snellader. De hele nacht was nodig om hem volledig op te laden. De opgewekte stroom laat ook wat wensen over, een paar stevige pedaaltjes (200mA) en daar ga je. Ik ga hem gebruiken als accubank voor mijn mobiel, van mijn pedaal boarden is hij weg.

TG
Robuust en degelijk.
The Guitar Man. 10.11.2019
Zeer goed te gebruiken op het podium.

V
Doet wat'ie moet doen
Voooodoooo 25.07.2023
Ik had er twee aangeschaft om als voeding te gebruiken voor op mijn pedalboard maar één was ook genoeg geweest want ik kan met gemak de hele avond optreden voordat'ie leeg is.