Harley Benton Security Locks BK

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
m
S locks
maartenaerts 23.06.2019
Deze "straplocks" doen het net zo goed als de originele. Kun je er 4 halen ipv 1 setje... Riem-moer gaat mooi vast en blijft vast.
Kunnen niet los lijkt me.... Rammelen ook net zo. :) Zwart is mooi op BlackFlame gitaren ;)
Er is nog een soort, met een pin indrukken in het midden. Ook heel goed. ik heb allebei op mijn gitaren. Is gewoon gebeurd...

Blij verrast
Erwin1 08.01.2018
Deze bij een gitaar besteld door de kleine prijs. Ik wist niet goed wat ik ervan kon verwachten. Blij verrast. Ziet (en voelt) er kwalitatief goed uit en zijn zelfs uitwisselbaar met mijn oude van Schaller die toch ongeveer drie keer zo duur zijn.

AB
Blijven niet vast zitten
ATSOF Bass 24.12.2023
Deze klikken niet vast zoals gewone strap locks. In de plaats daarvan is er een half cirkelvormig gedeelte dat schuift over het vaste gedeelte.
Hierdoor moet je heel voorzichtig zijn dat deze goed geplaatst zijn op de strap, of ze laten na een paar seconden los.

Misschien was het een fout bij de mijne, maar ze hebben het allebei.
Niet 100% tevreden van dus, ik ga deze vervangen door andere.

net zo goed als de gerennomeerde merken!
Neurotica 05.09.2018
Deze strap locks zijn net zo goed als die van de gerenommeerde merken. Blijven goed zitten, zijn snel te installeren en kosten ook nog eens een fractie van de prijs van de concurrenten! Al met al erg tevreden over, mijn gitaar hangt nu weer veilig aan zijn (of haar) gitaar band.

d
dekoos75 16.03.2019
Doen absoluut niet onder voor de Schaller variant die ik hiervoor altijd aanschafte. Is ook uitwisselbaar met de schaller straplocks die ik hiervoor altijd kocht. Met 10 gitaren aan de muur is de besparing tov de andere merken erg welkom. Helemaal aangezien er niet een merkelijk kwaliteitsverschil is.

Kost niks, superkwaliteit
Anoniem 09.09.2016
Straplocks zijn, in mijn ogen, onmisbaar. Nooit meer losschietende banden met bijbehorende schade.

Mijn voorkeur haat uit naar dit type straplock uit. Dat is puur qua uiterlijk; door deze constructie zit de band dichter op de gitaar, en dat ziet er mooier uit. Het 'Dunlopprincipe' werkt ook heel goed, maar daar lijkt het of de band los zit van de gitaar.

Misschien leg ik het niet goed uit... maar ik vind dit type er mooier uitzien.

De afwerking is prima; ze zien er keurig uit. Het is degelijk gemaakt en ze zijn erg stvig, ik zou geen reden zien om duurdere aan te schaffen. Aanrader dus!

Cheap at the price.
Anoniem 30.12.2015
What can I say? Does what it's supposed to, at a lower price than it's name-brand competitors.

Definitely a winner, as are all the HB brand products.

d
Voor dit geld
dgitaar 06.10.2020
Niets op aan te merken. Werkt probleemloos. Goede afwerking.

Werkt perfect
Tilles 03.05.2020
Doet gewoon wat het moet doen, ik gebruik ze op een Ibanez Gio. Absolute aanrader!

Nét echt!
Pea666 05.12.2019
Lijken precies op de duurdere merk-exemplaren. Doosje is minder mooi en er zit één lengte schroef bij maar dat was voor mij geen probleem.