Harley Benton security Locks GD
Shadowsfan. 01.05.2021
Deze security locks zijn heel handig om je gitaar over je schouder te hangen. De bevestiging is simpel en zo gebeurd en een bijkomend voordeel is, dat ze veel voordeliger zijn dan de Dunlop versie. Zelf heb ik een Fender riem die redelijk dik is en waar de afsluitring eigenlijk iets te dik is om de moer te kunnen bevestigen. Maar zonder ring werkt het ook prima!

Vast is vast
Anttel 07.12.2022
Met deze security locks schiet de band niet meer los en valt de gitaar niet meer! Ik ben er blij mee. Montage is gemakkelijk met een kruiskop schroevendraaier in de bestaande gaten. Het ontgrendelen gaat met één hand.

C
Cigmabassplayer 03.04.2022
Uitstekend product kwaliteit gelijk aan duurdere uitvoeringen kan gecombineert gebruikt worden

Ik koop nooit meer andere
A.J.K. 16.08.2018
Ze zien er precies hetzelfde uit als veel duurdere strap locks, maar werken in mijn ervaring net zo goed. En de prijs is (zoals altijd bij Harley Benton) belachelijk laag.

Voor de zoveelste keer
Anoniem 20.11.2016
Ik heb al een paar reviews geplaatst over dezelfde straplocks in het chroom en het zwart. De reden waarom ik nu weer een setje gekocht heb, mag duidelijk zijn: het zijn gewoon heel erg goede straplocks! Ik heb er ondertussen al mijn gitaren, bassen en gitaarbanden mee uitgerust. Ik ga er zonder enig bedenken het podium mee op, ze hebben me nog nooit in de steek gelaten. Super kwaliteit voor een heel bescheiden prijsje!

They function perfectly
Anoniem 28.02.2017
Very nice looking locks

Easy assembly
Locks very smoothly
Solid screws, wired well
Use bits PH1 on your screwdriver.
Easily unlocked while pulling the screw and slide back the lockers.

Just as good as renomated brands.
Very low price at Thomann

Nét echt!
Pea666 05.12.2019
Lijken precies op de duurdere merk-exemplaren. Doosje is minder mooi en er zit één lengte schroef bij maar dat was voor mij geen probleem.

Mooie snelle clips
Jafo1957 29.08.2017
Luxueus wanneer je dit niet gewend bent. Vroeger moest je je gitaar over je hoofd heffen om hem weg te zetten. Nu niet meer. En de clips klikken oersterk vast.

Gunstige prijs/kwaliteit verhouding
Anoniem 20.09.2016
Dit zijn goede en degelijk uitziende security locks die doen wat ze behoren te doen. Het is soms wel even pielen om je band vast of los te krijgen.

l
Prima locks.
lcmusic 04.10.2019
Prima locks. Doen wat ze moeten doen; zorgen dat je gitaar stevig aan je gitaarband hangt.
Makkelijk te bevestigen.