Leuk instapmodel
Teunvanirsel 09.08.2020
Ik was op zoek naar eens wat anders. Ik maak soundscapes met gitaar en een pedalboard en dit leek me een leuke aanvulling. Vanwege de prijs had ik geen hoge verwachtingen maar toch is dit een prima instapmodel.

Pro's:
- Gezien de prijs is het geluid best ok. Omdat ik veel effecten gebruik is het in mijn geval niet zo erg dat hij clean naar mijn smaak wat laag mist.
- De stemmechanieken zijn toonvast.
- Voelt hij ondanks zijn prijs niet goedkoop aan.
- je krijgt er een hoes bij.
- Is natuurlijk helemaal niet duur en daarom een goede optie mocht je eens iets anders willen proberen.

Con's:
- De meegeleverde snaren zijn van slechte kwaliteit.
- De meegeleverde kabel kan je beter meteen weg gooien.
- De poten hebben de neiging om in te zakken.

Dus een instapmodel om te kijken of de lapsteel iets voor je is. Gezien de prijs prima. Maar als je echt lapsteel wilt gaan spelen zou ik meteen investeren in een lapsteel van hogere kwaliteit.

Kwaliteit/prijs is prima
Janth 22.12.2019
Ik heb hiervoor gekozen om te ontdekken of een lapsteel iets voor mij is. Tot nu heeft dit product mij positief verrast. Wel zijn er verbeterpunten zo is de hoogteverstelling van de poten niet van de beste kwaliteit, zodra je denkt dat de poort is vastgeschroeft dan zakt deze vrolijk naar beneden het is dan ook echt nodig om deze zeer vast aan te draaien. Ik vrees dus voor de levensduur. Verder staat nergens vermeld van welke snaren de lapsteel is voorzien. Een meerprijs van € 5,- zou best mogen wanneer er een echte set snaren op zou zitten. Nu moet je deze vrijwel direct vervangen.

RB
Top gitaar
Rocking Billy 14.09.2019
Wat een prima product !
Ben heel wat gewend,maar de prijs-kwaliteitverhouding van dit instrument is wel buitengewoon gunstig.
Perfect afgewerkt,prima geluid,prettig speelplezier.
Aanrader !!

Lapsteel leuk en simpel
Anoniem 18.08.2016
Een mooi instrument , samen bijv.met een classic chorus van Harley Benton en een leuk versterkertje een te gekke aanvulling op gewoon gitaarwerk en ook als achtergrond instrument ,maakt de sfeer compleet ,lekker simpele single coil ,maakt mooie hoge tonen mogelijk en resoneerd het geluid op zijn eigen manier bij de andere instrumenten,mooie doch niet dure aanvulling , een must voor elke gitarist ,en aanvulling in een band,.

GV
Leuk voor erbij
G. V. 28.01.2022
Als je echt lab-steel gitaar wil spelen zou ik een wat duurdere nemen. Dit is leuk om mee te oefenen. De snaren waren erg slecht, deze heb ik bij binnenkomst meteen moeten vervangen omdat ze al braken met stemmen

HV
Harley Benton Slider
Haico V. 04.05.2021
Wat ik niet begrijp is dat ze zo'n product kunnen maken, het functioneert goed, het is goed bespeelbaar.. Okay er zijn misschien hier en daar wel wat kleine dingen op te merken maar wat wil je voor deze prijs?? Ik ben er dik tevreden over.

niet echt een aanraader
Renssner 29.09.2019
ik gebruik dit product voor in de studio. maar in de tijd dat ik hem heb gebruikt is er veel mis gegaan met deze labsteel guitar. de pootjes vielen er al heel snel af. de plug werkte niet heel goed. ik hoorde alleen maar geruis uit men versterker. en als ik dan geluid kreeg klonk het nog heel slecht. het geluid kwam nauwelijks boven het geruis uit. ik ben geen fan van dit product.

Bw
Harley Benton Slider II Lap Steel
Buddy wolf 08.11.2020
Aangeschaft voor mijn zoon die gehandicapt is.
Kan eindelijk ook muziek maken zoals hij dat zou willen.
Is er erg blij mee, door de eenvoudige bediening en het op een standaard aangeleverd product is het voor hem een stuk eenvoudiger om het instrument te bespelen.
Super bedankt Thomas voor de goede service en de snelle levering

r
Harley BentonSlider II Lap Steel w/Stand
ronald39 03.08.2021
Steel guitar goed de poten niet OK slecht te monteren
slechte op hoogte te stellen ( klemming niet goed vast te zetten) heb je een tang bij nodig en volgens mij is dat niet de bedoeling

HD
Herman DG 08.06.2022
Handig en licht instrument, enkel de bij geleverde 'slide' is onhandig om te hanteren. Stem ze in open E en het is leuk om op te spelen.