Harley Benton SpaceShip 50C

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
u
Compleet pedalboard
uncle_jes 03.09.2017
Voor deze prijs zal je geen beter board vinden, compleet met draagtas, velcro, elastieken banden voor PSU en inbussleuteltje.
Op de 50 cm lukt het me met gemak om zeker 5 pedals kwijt te kunnen en met een beetje improviseren zelfs een CryBaby Classic!
Let wel op met dit board in combinatie met de Harley Benton Powerplant Junior. Om deze (en misschien andere power supplies) er onder te krijgen heb ik de pootjes moeten verlengen met ongeveer 1 cm afstandbusjes en langere inbusbouten (m6x20mm).
Conclusie: even klussen om het goed te krijgen maar daarna heb je hier voor deze prijs een super compleet pedalboard aan! Ik geef 4 sterren, hadden er 5 kunnen zijn als er zonder klussen een power supply had onder gekund.

So
Redelijk
Serge op bas 27.11.2018
Ik ben geen gitarist die ladingen effecten gebruikt, maar die paar die ik gebruik moesten toch maar eens op een pedal board. Aangezien ik alles zelf moet sjouwen viel mijn keuze op dit ding, lekker klein, maar toch net groot genoeg.

Ik begin maar eens met de nadelen: Het bijgeleverde klittenband plak je op de onderkant van je effecten. Als je je effect nog eens van het board aftrekt, is de kans groot dat het klittenband aan het board vast blijft zitten en niet aan je effect. Verder blijft je effect wel aardig aan het board vast zitten, maar het blijft toch een beetje wiebelig, vooral als het om kleine stompboxjes gaat. De rits van het voorvakje van de tas gebruik ik eigenlijk nooit, maar op een dag kwam ik er achter dat die niet open gaat. Niet zo best dus, maar ach, ik gebruik hem toch niet. Uiteindelijk heb ik aan weerskanten van elk effect een gaatje in het board geboord en alle effecten met tie wraps vastgezet. Nu ben ik er erg tevreden over, lekker compact en in een goede gewatteerde tas die een redelijke bescherming biedt.

z
Perfect waar het voor dient
zoeg 08.03.2021
Hele fijne pedel board. Hij is groot genoeg voor 4 5 pedalen en de tas erbij voor de prijs is super. Helemaal blij mee!

d
perfect voor de bassist
deepnotes 07.04.2023
bassisten hebben over het algemeen niet echt veel pedalen nodig, en dit exemplaar beantwoordt helemaal aan mijn behoeften. Ruim plaats voor 5 pedalen (formaat Boss), stevig frame, bekabeling kan zeer netjes weggewerkt worden (koop er zeker de H. Benton pedalboard orgazizer kit bij). De bijhorende zak is voor mij niet belangrijk, het pedalboard is bedoeld om thuis te blijven staan.

U
UnderCoverStudio 15.08.2023
I needed a "platform" for my acoustic guitar pedals. I'm using a NU-X Optima Air and a Zoom Multi FX for reverb and sometimes some chorus, but didn't want them on the floor. This small board is attached to a Fun Generation musicstand that I modified, so I can dial in sounds with my hands without bending to the floor while carrying my guitar. The board is perfect, the bag is ok and it nice that 1.5. mtr Velcro comes with it as well.
I did not need to attach a power unit under the board, I use a One Spot for both pedals with a chain. I read some people had to modify the feet for that reason. And last but not least, because there's some room omn the board I can put my capo's, tuners and some plectra there as well!
I 'm very happy, it's great value for money!

Prima!
Dimitri043 06.10.2020
Was mijn eerste pedalboard, zat ruim genoeg klittenband bij en de de tas is erg handig voor het op te bergen of voor het mee te nemen.
Al met al een prima product voor een goede prijs.

Fijn klein formaat
J0B3rthus 26.02.2019
Eigenlijk kan ik hier niks verkeerds over zeggen. Voor 35 euro heb je een zeer handige tas en rekje voor al je pedalen. Vooral op gigs is het erg handig gewoon inpakken en wegwezen wat pedalen betreft.

Het enige minpunt is dat de klitterband strips niet goed plakken op 1 van mijn pedalen. Ik denk dat het rubberachtige materiaal op dat pedaal gewoon apart is, want op de rest van de pedalen plakt het wel.

f
Spaceship 50C
forgotnickname 05.08.2017
Gebruik het rack voor een vijftal pedalen die prima op hun plaats blijven door de meegeleverde klittenband.
Nadeel is dat de HB junior powerplant er alleen onder past door wat langere bouten onder het frame te plaatsen.
De tas is prima afgewerkt en je hele pedalenhandeltje gaat er zonder problemen in.
Prijs/kwaliteit is top.
Lof voor Thomann!

Great product
MatiRondi 19.09.2023
Great product! Well made and finished!
Lightweight and looks durable. The bag is great as well and nicely done.
Totally recommend

mooie tas, makkelijk, compact voor kleinere setup
PupX 08.12.2020
Het feit dat de tas 'Spaceship' met logo bevat is eigenlijk al een winnaar. Ik heb ook een grotere versie om mijn pedal-setup beter te kunnen managen, maar ik wilde ook een meer hanteerbare kleinere pedalboard.
Helemaal goed dit. Zachte prijs, en ja er zijn luxere opties in de wereld maar dit werkt naar wat ik ervan wil dus is gewoon prima.