Hercules Stands HCGS-401BB

Levering verwacht rond Vrijdag, 26.04.
Bijna onzichtbaar, maar heel klein beetje onstabiel.
SnixMusic 21.02.2018
Zeer discrete stands. Ziet er prachtig uit op foto's.
De steunen waar de gitaar op staat zijn echter onafhankelijk instelbaar en staan daardoor niet altijd op gelijke hoogte. Dat geeft soms wat instabiliteit. Maar als je met wat meer aandacht je intrument weg zet, is dat niet echt een dealbreaker.

Mooi ding, net wat schuine opstelling
Akkr 28.06.2019
Heel mooi apparaat, super klein wanneer opgevouwen! Bouwkwaliteit is bombestendig zoals we van Hercules Stands gewend zijn. Echter 1 klein minpuntje wat wel vervelend is -- de (bas)gitaar staat er nogal schuin in. Dit houdt dus in dat je aardig wat extra ruimte nodig hebt aan de achterkant omdat de (bas)gitaar gewoon verder uitsteekt. Niet fijn als je hem voor een muur wilt zetten of iets dergelijks. Verder draagbaar dus vooral voor optredens, daar heb je dan wat minder last van.