Hohner Speedy

Levering verwacht rond Vrijdag, 26.04.
Leuk voor alle leeftijden
Emiel! 12.11.2023
Ik heb deze mondharmonica gekocht voor mijn zoontje van 3 jaar oud. Hij vond het geweldig om erop te spelen, en heeft er veel plezier van gehad. Het geluid is goed en mooi, en de harmonica kan tegen een stootje.

Uiteindelijk gaat alles stuk als een peuter er lang genoeg mee speelt, maar deze harmonica heeft het lang volgehouden. Ik zou er zo nog eentje kopen.

Enige minpuntje aan de afwerking vond ik de stickers die erop zitten, want die gaan er vrij snel af.

DL
Prima harmonica voor kinderen
Dennis L H 05.01.2021
Ik heb deze harmonica voor mijn zoontje gekocht, zodat we samen kunnen oefenen. Deze mondharmonica heeft maar 4 gaten en deze zitten ruim van elkaar vandaan. Hierdoor is het voor mijn zoontje eenvoudig om enkele noten te spelen.

Het geluid klinkt wonderbaarlijk goed voor een kinderharmonica. Ik ben hier dan ook zeer tevreden mee.

De behuizing is van plastic, dat wel, maar dit mag de pret niet drukken. Voor deze prijs is het een prima kinderharmonica.
respons

Kinder mondharmonica- prima ding!
PitrPaulus 06.03.2023
Fijn lichtgewicht speeltje. Eenvoudig om er leuke melodietjes uit te krijgen! Aanrader! Ook voor volwassenen die een mondharmonica erg gewoon bij willen hebben voor de fun, om er zo maar makkelijk ergens op een feestje een deuntje mee te maken!