Zoveel voor zo weinig
Playerlive 06.12.2021
Eigenlijk niet nodig heb zat van dat spul of gehad en weer verkocht van boss tot line 6 en meer
Live speel ik op dit moment met een amt wat pedalen en een two notes aan het eind voor de cabs geen gesleep meer heerlijk en klinkt echt zoals een versterker set helaas spelen we op dit moment niet veel reden is denk ik wel bekend
Dus ik zocht nog wat voor in mijn studio waar ik lekker mee kon klooien ,ondanks dat ik zat heb maar blijft toch fun net ff andere sounds
Nou dit is de spijker op z n kop top geluiden super makkelijke bediening op het pedaal zelf ,ik gebruik alleen maar de software uitvoering wat nog eenvoudiger is
Pedaal staat gewoon op m n bureau rechtstreeks in mijn interface aangesloten in stereo ,klinkt super wat een keuze heb het nog niet op een versterker geprobeerd
of op mijn eigen pedal board dus dat kan ik nog niet beoordelen maar man wat een geluid de fabrieks presets zijn wat heftig qua effecten zitten er een paar bij die wel aardig zijn maar je wil toch lekker je eigen soundjes creëren en dan begint de pret
Wat een opties in versterker modellen en cabs en effecten fantastisch gewoon en heel erg dicht bij de originele sounds ,de reverbs en delays zijn qua kwaliteit net iets minder als line 6 en fractal maar dat is eigenlijk wel te begrijpen kijk even naar de prijs het extraatje in het pedaal is het toewijzen aan de schakelaars van verscheidene functies super handig dus in elke patche twee sounds per bank dus 6 sounds per bank
Voor de rest is het denk ik beter dan die merken zeker op het gebied van het gebruikers gemak heb het nu een week in huis maar kom er niet achter weg
blijf aan het pielen ,alleen daarvoor is het zijn geld al waard
Dus als je iets op dit gebied zoekt en je hebt rond de 300 euro ervoor over niet twijfelen gewoon doen als je het leuk vind om met modelers te werken
Ik ben er nog wel even mee bezig en als je het jezelf makkelijk wilt maken kun je ook genoeg patches kopen
Dit is een blijvertje ook omdat er al een behoorlijk commune op gang komt van gebruikers en dat ze updates blijven toevoegen van wat ik begrepen is de laatste update die ik uiteraard heb gedownload echt een enorme verbetering en toevoeging voor gebruik je kunt nu ook de chain compleet aanpassen
Alleen zelf even usb kabel regelen die zit er niet bij

V
Zeer onder de indruk van dit apparaatje
Visser 26.12.2019
Ik zocht voor mijn optredens een modeler die eventueel als vervanger voor mijn kemper kan dienen, Ik had eigenlijk alleen als eis dat het een floorboard moest zijn, het liefst zo klein mogelijk, en dat ik er een fatsoenlijke metal sound uit kan halen. Ik had eigenlijk mijn oog op een Helix laten vallen totdat ik deze voorbij zag komen. Na het bekijken van wat video's besloot ik hem maar gewoon te bestellen om te proberen, en ik moet zeggen dat dit kleine wondertje al mijn verwachtingen overtreft.
Ik heb via een aanbieder van presets een metalpack gekocht en hij klinkt echt fantastisch. De editor voor de pc is overzichtelijk en zeer gebruiksvriendelijk. Je merkt wel dat het product nog in ontwikkeling is, er zijn wat softwarebugs, maar er komen wel regelmatig updates. Punten om kritisch op te zijn?, Jazeker: De effecten kunnen nog wel wat verbeterd worden, en als je je gitaaAr dempt dan hoor je toch wat rare digitale kraakjes terwijl je gitaar stil is. De foot switches zitten erg dicht bij de draaiknoppen, je hebt dus nog wel eens kans dat je ze raakt met maatje 45.