HJ
Jackson JS32T Rhoads, hoe metal wil je het hebben?
Henk Jansen 19.03.2021
Ik was me niet zeker over de vorm van de gitaar, kan je er makkelijk mee zitten of moet je er mee staan, duikt de kop?
Maar een Jackson Rhoads....als je van Ozzy en Randy houd en je hebt geen Jackson Rhoads....is het leven dan wel compleet?
Anyhow, ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een Jackson JS32T Rhoads gekocht, voor de prijs hoef je het echt niet te laten toch?
Geen seconde spijt je kan heerlijk op de bank zitten met de gitaar, de rechter onderarm ligt heerlijk op de punt en de korte punt houd de gitaar stevig op zijn plaats tussen de benen.
Als je van snel schuiven houd..perfect.
De het instrument is perfect in de lak, mooie snelle platte hals en de jackson elementen snijden door merg en been!! strak hard nauwkeurig

Natuurlijk perfect afgesteld, ik heb een aantal gitaren van Thomann en stuk voor stuk zijn ze perfect of bijna perfect afgesteld!!!

Als je al twijfeld? niet doen! dit stukje heavy metal geschiedenis maakt je blij.