Du
Zéér comfortabel!
Danny uit Nederland 21.07.2021
Je voelt bijna niet dat je de sax hebt omhangen. Ik gebruik hem in combinatie met de Altsax en BaritonSax. Allen maar even het koortje verschuiven en je kunt weer verder.

C
Comfortabel
Clarinetix 13.06.2023
Een comfortabele manier om je saxofoon te dragen. Het is even wennen. Niet voor elke sax geschikt, afhankelijk van de gewichtsverdeling. Past bij mij niet in de saxofoonkoffer, dan blijf je hem minder gemakkelijk gebruiken.
draagcomfort

Jazzlab saXholder PRO geeft geen druk op de nek
MdenH 12.07.2023
Het gewicht zit op de schouders, glijdt niet weg. Even wennen, soms zakt de houder wat scheef (sax) waardoor ongelijke druk op de schouders komt. Prettig dat contact met de romp heel laag ingesteld kan worden, geen druk op de borst of buik. Draaipunt van de sax geeft heel veel flexibiliteit met spelen.

Saxholder
Nollie 27.09.2022
Echt ontlastend voor de nek, fijn draagcomfort en goed instelbaar op persoon.