€ 1.465

s
Fantastisch
slavasyurin 21.10.2019
Klinkt en werkt als een kemper.
Enige waar je op inlevert bij de stage versie is dus wat gebruiksgemak. Je sounds maken terwijl je constant naar de grond moet bukken is niet het allerlekkerst. Ding was voor mij ook niet meteen super intuitief, heb paar dagjes gedaan over hem beetje in de vingers krijgen.
Op dit na - top apparaat.

FG
Zeer tevreden
F. Gurski 10.10.2023
Ik heb de kemper stage gekocht omdat dit de goedkoopste is als je ook een footswitch wil gebruiken, en omdat mij dit het handigst lijkt als je op het podium staat. Op het begin is het moeilijk, vooral als dit je eerste profiler/modeler is, maar de tutorials die kemper op youtube heeft staan leggen alles goed uit. Het is een ideaal ding om te oefenen zonder dat iemand er last van heeft, en je kunt kiezen tussen mono of stereo jack of mono of stereo xlr uit naar een interface. Ik ben meer een plug & play persoon in plaats van iemand die urenlang zijn eigen sound gaat maken, maar ook voor mensen zoals mij is dit een top ding. De stock profiles zijn eerlijk gezegd gewoon slecht, maar er zijn zo veel packs online die je kunt kopen (die gratis of niet duur zijn) en dan is het geluid echt goed. Wat ook fijn is, is dat ik mijn versterker kan profilen en dat geluid dus nog steeds kan gebruiken. Ook kan ik mijn pedalboard aan de kemper aansluiten, als ik met de kemper niet het gewenste effect kan creëren. Kwaliteit van de hardware is ook goed. Alleen de software kan nog iets gebruiksvriendelijker gemaakt worden.

Arise73 29.11.2019
na ruim 25 Jaar buizenversterkers te hebben gespeeld (Marshall,Koch ,friedman) ben ik zeer aangenaam verrast.
geluid is zeer goed !! zowel van de versterker profile's als van de effecten.
de bediening had ik ook zeer snel door!
erg blij met dit apparaat