NN
Analoog sausje over digitale mix
Nick Name Nik 04.10.2020
Nee, het is volgens de kenners geen Pultec. Kan ik niet over oordelen aangezien ik nog nooit een vintage model in het echt gehoord heb. Het is wel een goed klinkende eq geïnspireerd op Pultec voor een erg aantrekkelijke prijs. Lekker wat analoge warmte t.o.v het digitale geweld. Eindelijk een zinvolle opvulling in m'n homestudio rekken die door de jaren leeggetrokken zijn door het gebruik van plugins. Afwerking is goed en zien ze er gewoon goed uit. Zou helemaal geweldig zijn als er matched pairs (eventueel tegen meerprijs) verkrijgbaar zouden zijn.

Rs
Pultec clone
RAW studio 06.12.2020
hoe kan dit!? kost naar verhouding niets, en toch echt heel goed te noemen, na zelf wat reviews en tutorials te hebben gelezen en bekeken en die waren lovend, toch met enige aarzeling besteld, komt door de lage prijs, heel goed! het ziet er goed uit, vintage, klinkt echt geweldig! nogmaals hoe kan dit!?

AL
Vintage Magie
Alain Labrie 10.12.2019
Het duurt even voordat je dit apparaat door hebt, het lijkt allemaal onlogisch . Maar, het is pure magie. Misschien niet de beste clone van de ongeëvenaarde Pultec maar voor dit geld echt super! Heb er 2 in mijn studio zitten en gebruik ze steeds meer. Voor vocals da bomb, maar zeker ook voor mastering . En anders gewoon de magie laten doen via 'bypass' .

Sheen & Shimmer ear-opener
Muldor 15.07.2022
Two tubes (with complex PSU needs), in- and output transformers for this money? Rather klunky retro look & handling, klark teknik owned by Behringer, of course I thought this was too good to be true. I work with Apollo, Imac Pro, Luna, Bricasti, SSL. Most UAD plug-ins are quite adequate, but this EQ is able to polish your HF in a way I only heard from Algorithmix Red. It's not without some flaws, the LF can become muddy quite soon, always use the cut function to clean it up. And if the para mid becomes too bright use the HF shelving cut to tame it down. But this baby delivers. And can act as a DI box at the same time, just disable the ground connection in your cable and you have a floating transformer output. For this price point it's an absolute no brainer. Ordered three more.

Go2 03.04.2020
Ik heb twee gehaald 1 voor linker kanaal en 1 voor het rechter.
Gebruik ze voor masterprocess .
Goed geluid ben er tevreden over mooi geluid subtiel te gebruiken.
Voor prijs echt goed niks te klagen.
Goede bouw kwaliteit..

h
Pulls the trick
harrykaufman 17.04.2020
Pulls de Pulltec trick! Heel blij met deze betaalbare remake van de originele Pulltec. Klinkt geweldig, voor veel verschillende doeleinden inzetbaar. Op vocals, op een mix bus en zelfs als onderdeel van een master chain.

V
Excellent value for money
Voodoosound 26.06.2019
Excellent value for money, works like a charm