AL
Fantastische vocal compressor!
Alain Labrie 20.08.2019
Ik was aanvankelijk zeer sceptisch gezien de prijs maar na dat ik deze unit op een vocal had gezet was ik positief verbaast . Geweldige compressie, smooth en zeer mooi. Veel beter dan het prijskaartje doet vermoeden. Ik ken het origineel niet maar dit is een A klasse apparaat wat zeker niet misstaat in de betere studios . Ik had het aanvankelijk op flamenco gitaar gezet, dat vond ik über lelijk maar op vocals, blazers en strijkers is het Da Bomb! Echt een super mooie buizen compressie en de hardware ziet en voelt zeer degelijk aan. Aanrader!

V
Perfecte optical compressor / limiter
Voodoosound 17.04.2019
De Klark Teknik KT-2A klinkt zeer goed op vocalen en basgitaar. De instrumenten komen lekkerder in de mix te liggen. Heerlijk eenvoudige bediening.
Verrassend goede kwaliteit voor een lage prijs ! Zo goed dat ik er nog een gekocht heb !

RD
KT 2A
Ran D 30.01.2023
Prima geluid, geeft mooie kleuren

y
Goede Compressor
yousif 06.01.2020
voor het geld is deze comp zeker waard om je studio rack te hebben. klinkt warm en weinig ruis.