K&M 117 Wooden Music Stand Walnut

10

Houten Muziekstatief

  • In barokstijl, met gebogen randen
  • Gemaakt van massief beukenhout
  • Met drie stapoten
  • Hoogte statief: 960 - 1320 mm
  • Afmetingen bladmuziekhouder: 450 x 310 mm
  • Max. totale hoogte: 1.510 mm
  • Enkelvoudig uitschuifbaar
  • Gewicht: 3,28 kg
  • Kleur: Walnoten

Let op: omdat hout een natuurproduct is dat onderhevig is aan natuurlijke variaties in nerf en kleuring, kunnen de productafbeeldingen afwijken van het geleverde product.

Leverbaar sinds Januari 2010
artikelnummer 241842
verkoopseenheid 1 stuk
Height in cm 151 cm
Steel No
Aluminium No
Wood Yes
Particularly Stable No
Particularly Small Foldable No
Recommended for Children No
Colour Walnut
1x Extendable Yes
2x Extendable No
Extendable Music Desk No
Desk Music Stand No
€ 159
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Maandag, 29.04.
1

10 Klantenbeoordelingen

4.5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

hanteerbaarheid

stabiliteit

afwerking

5 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
N
Not worth it
Niela 24.04.2023
Took a long time to put together. The wood came dammaged and unstable when built. The material looks really cheap. Not worth buying.
hanteerbaarheid
stabiliteit
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
J
Jan0 12.07.2019
Eigentlich wollte ich den Notenständer auch im Wohnzimmer stehen haben. Die Stabiliät hat mich letztlich nicht überzeugt, Hund oder Kinder kommen dagegen und er fällt. Sieht ja sonst ganz schick aus. Die Stabilität der Verschraubungen finde ich nicht hinreichend und fest.
Werde es nicht noch einmal kaufen.
hanteerbaarheid
stabiliteit
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
MK
Für's Flair auf der Bühne ideal.
Matthias K. 220 03.04.2013
Er stammt natürlich nicht aus der Barockzeit, sondern von einer Buche unserer Tage, wer also ein echtes Schmückstück sucht, den wird die sichtbare moderne Verarbeitung nicht überzeugen. Wer aber einen schönen Notenhalter für das lauschige Übungsplätzchen zuhause möchte, oder auf der Bühne mit wenig Einsatz viel Effekt möchte, ist bestens bedient, zumal auch noch der "Lieblings"farbton gewählt werden kann.

Meines Wissens ist er das beste Angebot und meiner Meinung nach sein Geld absolut wert.
hanteerbaarheid
stabiliteit
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
A
Schöner Notenständer
Anoniem 01.10.2015
Ein sehr schöner Notenständer.
Lediglich leichte unsauberkeiten bei der Verarbeitung.
Musste leider selber etwas abschleifen um den Aufbau zu vervollständigen.
Ansonsten ein gutes Produkt.
Sieht schön aus und ist auch sehr stabil.
hanteerbaarheid
stabiliteit
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden