K&M 15213 Trumpet Stand 5-Leg

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
O
Zeer stabiele standaard
OakG 05.12.2018
Zeer stabiele tromppetstandaard. Door de 5 pootjes een stuk stabieler dan de driepotige. Bergt makkelijk op in de klankbeker van de trompet. Uiteinde heeft en rubberachtige tip, zodat deze niet makkelijk de binnenzijde van de trompet beschadigd. Zeer goede kwaliteit materialen. Als ik een nadeel zou moeten noemen dan is het zijn gewicht misschien.

t
goed, maar...
tptWally 02.02.2019
Goed voor thuisgebruik, maar ik weet niet of ik dit apparaat life zou durven gebruiken. Lijkt me net niet stabiel genoeg daarvoor. Mis ook een sok over de houder tegen krassen (die heb ik er zelf bij gezocht). Wel lekker compact te vervoeren in je trompetbeker.

d
SIMPEL TOP
djsebace 01.01.2020
Geavanceerd en vernuftig systeem om de trompet op te zetten. Erg handig mee te nemen. Wat een uitvinding dit!

RB
Stevige standaard
Rob Beltjens 13.02.2021
Ik zou het ding niet meer willen missen. Helaas is de bovenkant net te breed waardoor de standaard in mijn C en Eb trompet klemt en blijft hangen als ik het instrument optil. Dit leidt niet tot beschadigingen, maar voor smalle bekers is de bovenkant dus net te groot.

v
vlavlinder 23.10.2023
Een fijne en goede trompet standaard. Fijn in gebruik in het orkest. Zeker een aanrader! 👍

Een uitstekende keuze.
NSFC 18.09.2022
Elke 'stand' van dit merk is optimaal. Binnen onze vereniging is dit merk de standaard.

Goed product & dienstverlening
AJHO 25.12.2019
Stabiele standaard.
Snelle en goed verzorgde levering.

Goede stander
BabyfacedDucky 05.07.2020
Goede trompet stander. Valt verder weinig over te zeggen. Past in de beker in ingeklapte vorm voor makkelijk meenemen in de koffer.

Nooit meer vergissingen
JoRalJoRal 16.01.2019
Niet alleen mooie rubber bescherming op de kop maar niemand neemt 'm meer "per abuis" mee.. (omruiling?)

Very stable
JimK 02.07.2017
Its very stable and durable. Nice thing to have during gigs, you can trust on it when its on a stage where a lot of people are dancing for example.