QM
I hate stands, but at least K&M works
Quintessence Music 06.08.2020
I hate stands, and this one is no exception. They're never durable, nor stable, they never look pretty or work they way you'd like so they form a constant source of frustration.

However, if you want to minimise this frustration - K&M is it. This thing has been in my studio for almost a decade now, and it still works perfectly.

r
Top tablet houder
rba009 08.01.2020
Ik gebruik deze tablet houder voor alle soorten tablets, zoals Surface Pro en Ipad. Werkt top, zeer stabiel en in alle houdingen blijft de tablet op z'n plaats. Ook de beschermhoesjes van de Ipad kunnen in de meeste gevallen ook gewoon er om heen blijven.

m
bewerkelijk
meastro 12.05.2020
Degelijke houder maar bewerkelijk. Heb veel makkelijker te gebruiken tablet holder gezien voor minder geld.

Jaren eerder moeten doen
Marieke_Marieke 16.01.2024
SUPER handig. Gebruik hem voor mijn ipad, deze monteer ik aan de muziekstandaard. Makkelijk te monteren... super stevig, ook wanneer je de ipad bedient. Had dit veeeeel eerder moeten aanschaffen.

F
Typical K&M quality
Factotum 20.09.2023
This Tablet PC-holder is robust, neatly finished and complete. May be a little bit expensive, but value for the money. Search no further.

L
prima houder voor 2019 IPAD AIR
LarsRL 28.11.2019
Stevige en goed af te stellen houder.
voordeel dat hij te gebruiken is met verschillende modellen.

Top
Tijmen 14.04.2020
Top, niet kapot te krijgen. Kwaliteit en veel draaimogelijkheden.
Aanrader.

GS
Goede tablet houder voor alle maten
Guus Schoenmakers 03.02.2020
Deze houder werkt zeker erg fijn, als je verschillende maten tablets gebruikt is het echter wat lastig afstellen.
Als dat niet het geval is dan is dit echt de beste in deze categorie.

Handig ding
Hanzolo 14.12.2022
iPad past prima in. Komt solide over.

n
Perfect Tablet houder
ne.holman 31.01.2023
Stevig materiaal en past op microfoon standaard.