Prima voor 10,5 maar niet voor 12,9 “ ipad met bookcover
Wxlgxs 18.02.2022
Stabiel is hij zeker, maar ik krijg heb mijn ipad 12,9” met smart cover en apple pencil er niet goed in bevestigd. Ik heb een dunne bookcover met geultje ernaast voor de apple pencil, maar helaas past dit niet in dit statief. Met mijn vorige 10,5” ipad met zelfde bookcover lukt wel.
Ik zet mijn 12,9” en 10,5” samen weer gewoon op een normale metalen standaard met als voordeel dat mijn magneetcovers ze mooi vastklemt op de standaard. Met de Cue app heb ik dan ook nog een dubbele Forscore pagina.

RH
Degelijk en handzaam
René Hamberg 08.06.2021
Uitstekende kwaliteit materialen. Je tablet zit degelijk en betrouwbaar vast en de voet is keurig stabiel. Geen angst dat de boel om zal vallen.
Volledig ingeklapt is het een handzaam bundeltje dat makkelijk weggeborgen kan worden.

Super kwaliteit
Genji 17.06.2020
Degelijk statief wat het mogelijk maakt om je tablet op verschillende hoogtes te bedienen. Het statief is zeker niet wiebelig. Handig voor het instarten van bijvoorbeeld backingtracks. De klemmen zijn goed stevig. Aanrader.

a
Na 1x omvallen kapot
arjanvlag 30.09.2022
In basis een prima degelijk product. Bewust deze gekozen vanwege de goede ervaring met K&M. Ik gebruik meerdere standaards van dit merk en die gaan al 10+ jaar mee, ook met de nodige stootjes. Die zijn allemaal nog als nieuw. Dit product valt me alleen erg tegen. Na 1x omvallen breekt gelijk 1 van de iPadhouders af. Niet bepaald de kwaliteit die ik van K&M gewend ben.

r
sturdy but heavy and big
recorderlover 14.07.2019
Very sturdy, makes the iPad very stable. Easy to adjust and turn.

The down side of the sturdiness is that is quite heavy and when fold in it is still quite big.
(I take it a lot of times with me when I am practicing elsewhere.).

FG
Stevig, en makkelijk in- en uit te klappen
F. Gurski 10.10.2023
K&M is mijn favoriet wanneer het aankomt tot statieven. Ja het is best prijzig maar je weet dat de kwaliteit gewoon goed is. Ik heb te lang gewacht met een tablet statief want ik gebruik hem elke dag. Hij is makkelijk in veel verschillende richtingen te verstellen, en ik durf zelfs mijn tablet er in te laten zitten als ik hem vervoer, want de tablet zit zeer goed vast. Hij is Ideaal voor op het podium door het minimale design en de tablet is makkelijk te verwijderen.

B2
mobiel
Ben 2 09.07.2020
Makkelijk meenemen, tot klein pakketje in te schuiven,
verstelbaar voor gangbare tablets of androids,
bij zang of karaoke snel inzetbaar.

S-BM 27.01.2021
Stevig en makkelijk te gebruiken. Zeker een goede aankoop geweest!

Handig en practisch
SwingIng 24.11.2017
Handig statief inclusief tablet-houder.
Het enige nadeel vind ik dat er bovenop de schroefdraad van het statief een losse revet zit. Deze ben ik na enkele maanden al kwijtgeraakt ( want spullen worden in tas gedaan en statief steekt er vanwege de lengte bovenuit).
Verder prima!

O
Niet stevig
OiramII 22.04.2020
Aanpasbaar, dus past het perfect voor de Microsoft surface maar is helemaal niet stevig.