K&M 24030 Microph. Holder Drums BK

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
a
akfd4xk 01.09.2017
Perfecte microfoon houder voor drums. Heb hem met name gebruikt om bijvoorbeeld de shure sm57 op snares en toms te richten. Super eenvoudig te installeren, past tot zo ver perfect op alle snares, en de microfoon is vervolgens goed te richten. Top en zeer betaalbaar.

AM
Eindelijk een oplossing voor de bodhrán
A. Merckx 17.11.2020
Ik heb lang gezocht naar een oplossing om mijn bodhrán te mic'en zonder te moeten boren of kleven en hiermee heb ik ze eindelijk gevonden: de klem is wat rond en past zo perfect op het trommelframe en van de andere kant heb ik er het uiterste gedeelte eenvoudig af gedraaid, zodat ik er mijn AKG-microfoon met zwanenhals erop kon bevestigen. Werkt helemaal naar wens, zit goed vast en de bodhrán blijft onbeschadigd. Topoplossing!

WR
K&M degelijkheid
Wouter R 24.05.2021
Superfijne klem die ik regelmatig gebruik voor mijn kleine kickdrum. Blijft goed zitten en voelt lekker degelijk aan

KB
top klem
Kees B 04.07.2021
blijft goed zitten op een snare of Tom

BS
Handig
Black Snake 29.04.2020
Perfecte klem.Raakt niet los en resoneerd niet dus wat moet ik er meer van zeggen?

Super
Anoniem 29.07.2016
Ik gebruik hem voor mijn snare en mocht je twijfelen...Niet doen, gewoon kopen. Voor de tom's weet ik niet of dit geschikt is, hij steekt nl ver naar het midden. Dus voor 8 en 10 inch een vraag teken.......

Gr,
Stelios

Mic clamp
Anoniem 23.05.2016
Goede degelijke klem van K&M. Zoals te verwachten, natuurlijk.
Ik gebruik deze met een korte gooseneck voor de bass drum mic.

Compact, netjes, geen statief meer dat in de weg staat en/of omver gelopen wordt.

FC
Een goed ding. Heeft wel beperkingen
French Cleaners 31.08.2023
Ik had deze gekocht om op een bodhran te klemmen, maar daar is de afmeting van de klem te klein voor.
Voor dunnere randen. prima.