Knobloch Strings Pure Sterling Silver Nylon 300

5

Snarenset voor klassieke gitaar

  • Medium tension / gemiddelde spanning
  • Treble snaren : nylon
  • Bass snaren: pure Sterling silver omwikkeld
  • Made in Spain

Opmerking: voorheen set QZ 500 KASQ

Leverbaar sinds Maart 2018
artikelnummer 435702
verkoopseenheid 1 stuk
String Tension Medium Tension
Wound G String No
Ball End No
€ 47
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering verwacht rond Maandag, 22.04.
1

5 Klantenbeoordelingen

4.6 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

geluid

afwerking

3 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
EK
Bringt eine alte Gitarre zum Klingen
Einfach Klassikgitarre 29.03.2021
Auf meiner Hanika 27p, Baujahr 1973 bekomme ich mit diesen Saiten endlich die Bässe zum Klingen und gleichzeitig den Diskant weich und romantisch zum Singen. Die dicke Fichtendecke erfordert einfach mehr Masse als andere Saiten haben, um zum Schwingen zu kommen.
Ich spiele auch eine moderne Meistergitarre mit einer dünnen Fichtendecke. Dafür empfehle ich diese Saiten nicht.

Fazit: Es hängt von der Gitarre ab, ob sich eine Investition in diese Saiten lohnt.
geluid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
l
Das Geld nicht wert
leguitarist 05.10.2020
Klanglich konnten die Saiten auf meiner Konzertgitarre nicht wirklich überzeugen, schon gar nicht für das Geld. Das kann natürlich auf anderen Instrumenten anders sein. Die Haltbarkeit war etwas länger als z.B. D Addario aber auch nicht überwältigend.
geluid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden