Lead Foot ABY

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
fantastische!!!
Anoniem 09.04.2017
Ik heb deze switch aangeschaft om makkelijk te kunnen switchen tussen mijn contrabas en mijn basgitaar en hij werkt echt perfect. Zelfs als je er geen batterij in hebt zitten werkt hij. Het enige nadeel is dat er geen DC jack aan zit om hem op stroom te aten lopen. Dit heeft als gevolg dat je er standaard een batterij in moet hebben om te zien op welke stand je switch staat. Een ideale switch die je zowel als gitaar switch of als amp switch kunt gebruiken

zag er goed uit maar loste de verwachting niet in
Stijn 21.07.2015
laat ons beginnen met het positieve:
de pedaal ziet er uit alsof het redelijk stark gebouw is met 2 voetschakelaars die net ver genoeg uit elkaar staan

2 instrumenten paralel aansluiten werkt perfect

geen of weinig tonesuck(tijdens mijn zeer korte testen

ook zonder batterij blijft de functionaliteit dezelfde

maar nu voor het slechte, het ab schakelen werkt niet, indien er op kanaal a een instrument is aangesloten die bespeeld wordt en je selecteerd kanaal b dan blijf je kanaal a horen, weliswaar op een lager volume maar deze wordt niet volledig gelelimineerd.

Prima Switcher
GuitarBart 18.10.2021
Ik gebruik deze om live sneller van gitaar te kunnen wisselen. 2 gitaren ingeplugd naar 1 amp om dan A/B te kunnen schakelen. Schakelaars zijn van goede kwaliteit en de schakeling is snel en constant. Door de lampjes ook in het donker makkelijk te zien welke stand is geselecteerd. Geen ruis of andere bijgeluiden te merken.

Een paar kleine minpuntjes: De handleiding is niet heel duidelijk waardoor je in het begin even uit moet zoeken hoe de schakeling werkt, de schakelaars zitten wel wat dicht op elkaar en de batterij zit los in het compartiment dus rammelt wat heen en weer.

Desondanks, een aanrader wanneer je op zoek bent naar een vriendelijk geprijsde AB/Y switch.

Werkt prima, afwerking minder goed.
Edwinvanderputten 28.10.2019
De werking is goed. geen nare kliks of geluidsverlies.

Het batterijklepje is pruts... dat moet echt veel beter. verder ligt de batterij ook gewoon in het apparaat los te rammelen. Slordig....

Verder moet je altijd alle stekkers uit de A-B uitgangen trekken, anders blijft het ledje branden en loopt de batterij leeg.. Voor ons in de vaste opstelling niet handig, maar wellicht voor anderen geen probleem...