2065 Klantenbeoordelingen

Lead Foot FS-2

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
LB
Praktische, no noncence footswitch
Loek Broekema 05.04.2022
De titel zegt het al, deze footswitch sluit je zo aan op de amplifier (in mijn geval een katana 50) en hij werkt meteen. De switch doet wat ie moet doen en is eenvoudig in gebruik. De knoppen zijn makkelijk in te drukken met je voet, maar ook niet te makkelijk, waardoor je je voet erop kan laten steunen.
Kortom, een topproduct voor een zacht prijsje!

Gewoon heel erg goed
Anoniem 01.02.2017
In vergelijk me de standaard marshall net zo sterk net zo degelijk net zo goed maar dan voor minder dan half de euro's

Geen ledjes maar als je die nodig hebt om het verschil tussen clean en OD te horen kan je je gitaar beter weghangen.

hangt aan mn VS8100 en werkt als een zonnetje

m
Goed, wel wat licht.
maartenaerts 09.03.2023
Gekocht om niet telkens mijn Marshall pedaal mee te hoeven nemen voor het Markbass 121 combo. Werkt precies hetzelfde, Marshall 4501 om kanaal te switchen en reverb aan of uit, Markbass voor uitschakelen versterker en EQ schakelen. Schakelaars voelen stevig aan. Snoer lijkt net dezelfde kwaliteit als de M. Kastje zelf is niet zo lekker zwaar als de Marshall, kunststof zijkantjes. (is oké, maar misschien een keer wat gewicht onderin lijmen.) Twee schakelaars , kastje en stereosnoer hoeft niet meer te kosten als dit! Prima.

Basis schakelaar
JohnSchaaf 25.12.2017
Simpel en eenvoudig. Hij shakelt de kanalen op beide tops waar een switch met jack plug in kan en op één versterker schakelt hij ook de reverb. Op een andere niet, dus dat is blijkbaar afwachten en afhankelijk van de versterker.

h
mooi pedaal
henkes 27.07.2021
ziet er degelijk uit maar ik kan hem niet gebruiken voor mijn doel
ik wilde hem gebruiken om de looper van de Roland Cube 40 xl te bedienen maar dit werkt niet dus gaat hij retour

Prima switch voor zo’n prijs
Mmaxis 03.07.2021
Prima ding nog mooier was een led blinde schakelaar geweest maar dat mag je natuurlijk niet zomaar verwachten voor deze prijs. Incl lange kabel dus zeer tevreden met de aankoop.

Perfect voor mijn Vox Night Train
Anoniem 06.11.2016
Deze schakelaar werkt perfect voor mijn Vox Night Train, en voor een derde van de prijs van de officiële schakelaar.

Het enige jammere vind ik dat de zijkanten van plastic zijn gemaakt. Maar desondanks geeft dit pedaal een zeer stevige en solide indruk.

De schakelaars zelf zijn erg soepel en lijken zeer goeie kwaliteit.

Ik ben zeer tevreden met deze voetschakelaar.

C
Doeltreffend
Cassablanca 01.06.2021
Goedkoop maar zeker niet minder efficiënt, tot zover zeer tevreden!

Doet wat hij moet doen
Wout1 03.10.2019
Doet wat hij moet doen, geen led's, maar als je versterker duidelijk aangeeft welk kanaal hij op staat is er geen probleem. Had compacter gekunt, maar was voor de prijs prima.

BP
Doet wat het moet doen
Bart Prinsen 23.04.2021
Deze voetschakelaar doet meteen wat hij moet doen, echter maak deze wel veel geluid dus niet voor optimaal gebruik tijdens een live show waarbij de regie in de zelfde ruimte staat.