4 / 5

Lead Foot LFD-10

Levering verwacht rond Vrijdag, 19.04.
Pedaal als aanvulling op midi keyboard voor mij niet je van het.
Wimm 19.01.2020
Ik kocht de Lead Foot als aanvulling voor een keyboard waarmee ik uitsluitend wat op de computer opneem en bewerk enzo.
Op zich is de Lead Foot stevig gemaakt, maar het losse ding is toch anders dan een pedaal van een instrument. Ik ben hem regelmatig kwijt omdat ik hem per ongeluk een schop heb gegeven als ik hem even niet nodig had. Op zich niet erg, hij kan er tegen. Maar ik koppel hem tegenwoordig alleen aan als hij nodig is. En berg hem daarna weer op. Dat is beter voor ons allebei.

Goedkoop en goed
PhiLanalog 01.01.2021
Ik kocht er meteen twee, dacht dat voor die prijs je gewoon niet stuk kon gaan. En dat bleek ook zo. Mooi afgewerkt die verschillend gekleurde (zwart, grijs, rood) overlays. Dit pedaaltje drukt geleidelijk in zonder ergens te steken of kraken. Stevige constructie van pedaal, plug en kabel. Netjes.

Prima sustain pedaal
Sandeman 02.05.2020
Prima sustainpedaal voor zeer lage prijs.
De voordelen:
- de kabel die van een fijne lengte is, 2m geeft voldoende speling voor een ideale opstelling van je keyboard
- er zitten 2 extra covers bij bv. voor als er 1 versleten is of een zwarte te slecht te zien is onder je keyboard.

TV
Werkt, maar is een beetje krakkemikkig
T Ve 15.04.2020
Dit pedaal doet wat hij moet doen, maar soms blijft hij hangen wanneer je je voet er van af haalt, dat is dus niet ideaal. Verder voelt het allemaal net niet stevig aan, maar wat wil je voor het geld.

Geweldig simpel
Anoniem 20.08.2016
Dit sustainpedaal doet precies wat het hoort te doen. Het heeft een goede kabel die niet te lang of te kort is. Ook is het gebruik heel eenvoudig en is de polariteit makkelijk te veranderen. Gekocht voor mijn keyboard, wat het toch een meer piano-like feel geeft. Leuk is ook dat er drie kleuren voetjes bij komen. Hele goede prijs en doet wat het moet doen.

Prijs/kwaliteit een 10
Anoniem 11.03.2016
Tja, ik gebruik het eigenlijk als Hi-hatt pedaaltje voor een experiment. Maar ook voor de keyboard is dit sustainpedaaltje goed. Polariteit is in te stellen en de afwerking is zeer netjes.
Heel erg leuk dat je de voetgrip kunt veranderen. Je krijgt zelfs een rode voetgrip er bij.

Lead foot
Mroos 24.10.2022
Ik had een pedaaltje nodig en kwam uit bij deze. Echt een top ding, werkt goed, blijft stabiel op de grond liggen en doet gewoon wat hij moet doen!

werkt goed
Spraypainter 18.11.2020
Ik gebruik 4 van voetschakelaars om andere apparaten aan te sturen. Dit werkt erg goed.
Handig van elkaar te onderscheiden door de gekleurde rubbers en plaats bovenaan om bijvoorbeeld een nummer sticker op te plakken of functie op te schrijven.

Simpel en functioneel
Anoniem 03.05.2016
Ik gebruik dit pedaal als footswitch voor mijn drumpad en is hiervoor zeer geschikt. Het pedaal is verzwaard en glijdt niet zo makkelijk weg, waardoor het goed op zijn plek blijft liggen. De prijs-/kwaliteitverhouding is in dit geval zeer goed.

Waar voor je geld
WilBugel 04.12.2021
Pedaal doet prima wat het moet doen. Voor deze prijs toch prima afwerking en zware kwaliteit.