Goedkope voet switch
Drumgekkie 11.10.2020
Ik heb 3 van deze pedalen aangeschaft omdat ik 2 pedalen had van een ander merk welke ik gebruik voor mijn keyboard. Ik wilde er een bij kopen, en zag bij Thoman deze pedaal welke je aan elkaar kan koppelen. Ik heb er dus meteen 3 besteld. Ze werden zeer vlot geleverd. De pedalen gaan wel wat zwaar omdat ik ze bedien met sokken aan. Met sloffen of schoenen geen probleem. Maar ik heb er een open gemaakt, en zag dat er makkelijk een andere veer in was te zetten. Wel even goed gekeken hoe de pedaal in elkaar zat. Dit was goed gelukt, en werkt nu voor mij zeer goed. Wel rekening houden dat de garantie dan vervalt. Maar dat is ook geen probleem want de pedalen zijn zeer makkelijk te repareren als er een schakelaartje defect zou raken. Al met al een zeer fijne sustainpedaal waar ik super blij mee ben.

Lead foot fantastisch!
Alwino 08.02.2018
Uitermate tevreden, zeer snelle adequate levering en goede kwaliteit materiaal!
Negatieve punten kan ik eigenlijk niet bedenken.

Good price/quality
Anoniem 19.01.2017
This pedal functions fine, the price/quality ratio is very good.

You can connect multiple pedals together by sliding them into each other. The downside to this is that the pedals do not 'click' together, meaning they are not really fixed.

+ Good build quality (plastic)
+ Polarity switch

- Sliding mechanism not very robust