Lead Foot LFV-2

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
FX loop dimmen? In een Boss zit precies het zelfde.
Squeler 14.09.2021
Perfect gemaakt pedaal is net als de Boss van kunststof maar is meer dan stevig en werkt lekker soepel. De dubbele bewegende potmeter is 20Kohm werkt dus goed in de fx loop. De handinstelbare 100. Die ga ik vervangen naar 20K.
Deze heeft natuurlijk een groot prijsvoordeel , kost 25% van het origineel en er zit het zelfde in, ik heb er inmiddels 2.

jn
oke voor de prijs
joe nuts 10.10.2021
Met veel gain op mijn gitaar laat hij een beetje geluid door als die op 0 staat. Met wat minder gain niet. Maar voor de rest is het gewoon een goed pedaal. Zou ik het bij lokale shows gebruiken? ja. Op een tour? nee.

PC
prima pedaal
P. Cornelissen 29.10.2019
prima kwaliteit voor weinig geld

Zwelpedaal LFV-2
Priet 11.07.2022
Degelijk zwelpedaal, stereo in/out met nulstelling. Absoluut waar voor het geld, meer uitgeven is onnodig!

okay pedal but not high quality
Piano8274 08.02.2024
The volume action on this pedal is not that smooth in my experience. Easy to have jerky volume jumps when not being careful. Also the build quality is poor: it really smelled when I took it out of the box and it included only 1 paper stating that the plastic on the bottom might discolour your floor ao they adviaed sticking felt underneath. Quite weird to include such a message instead of just using bwtter build materials. Anyway, it does the job but it`s definitely not perfect

as
aa soundproductions 07.03.2019