Marimba One WWXB2 Wave Wrap Mallets

1

Wave wrap mallets

  • Berkenhouten stok
  • Kop gemaakt van synthetisch garen en wolgaren losjes gewikkeld
  • Warme en donkere toon
  • Kleur (garen): grey / sangria
  • Hardheid: medium hard
  • Verpakkingseenheid: 1 paar
Leverbaar sinds Juni 2010
artikelnummer 242195
verkoopseenheid 1 stuk
Mallet head material Wool Yarn
Stick Material Birch
Hardness Medium Hard
Suitable for Marimba
€ 88
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 24.04.
1

1 Klantenbeoordelingen

4 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

1 Recensie

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
S
Tolle Schlägel
Stephan2886 28.09.2014
Natürlich fällt einem zuallererst der, gelinde gesagt, hohe Preis ins Auge. Ich habe lange überlegt ob so viel Geld für Mallets ausgeben soll (ein Satz schlägt immerhin mit fast 150€ zu Buche).
Als ich die WWB4 dann das erste Mal gespielt habe, waren alle Zweifel verschwunden. Ich habe meine Marimba nicht wiedererkannt.... unglaublich voller Sound über fast den ganzen Tonbereich. Mittlerweile spiele ich auch die WWB2 und bin auch mit diesen mehr als zufrieden - toller Attack und trotzdem ein weicher, voller und runder Sound. Dei 4 Sterne in der Gesamtbewertung rühren nur von hohen Preis her.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden