Precies zoals het hoort.
GreyGull1977 06.03.2022
De snaren leveren letterlijk HET GELUID(verschillende gitaren kunnen natuurlijk een extra dimensie, of beperking brengen, maar de snaren doen wat ze moeten voor DE tone), ze houden het goed lang vol zonder 'dead' te raken, en ook terwijl het weer extreem-veranderlijk(na alle stormen, zon, en koude periodes van de afgelopen maanden) zijn ze vrij gemakkelijk weer in-tune te krijgen, en stabiel als ze weer in-tune zijn.

Het enige wat letterlijk iedere keer gebeurt(ik heb nou 3 keer deze snaren vervangen, op verschillende gitaren) is dat de 1ste-snaar glad is, en dat je echt moet opletten om die goed vast te leggen, als 'ie vastligt is het top(en is de snaar extreem stabiel), anders krijg je 'glijders' dat de snaar slap wordt, of losschiet(voor mij in ieder geval), als je dat onder controle hebt, is dit echt een fantastische snaren-set, die veel tone, veel warmte, en als de 'quirks'/'bijzonderheden' goed gecontroleerd worden enorm stabiel zijn.