Meinl PSUBCAJ6B Pickup Subw. Cajon

1 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

geluid

afwerking

1 Recensie

Meinl PSUBCAJ6B Pickup Subw. Cajon
€ 249
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Maandag, 29.04.
1
google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
MG
Tolles Teil
Misty Guy Jürgen 27.08.2019
Ich habe lange auf so ein Cajon gewartet, aber es hat sich gelohnt! Es wird in einem Acoustic-Trio (semi-plugged) bei verschiedensten Gigs verwendet und kann jetzt schön abgenommen werden. Sowohl optisch als auch akustisch macht es eine gute Figur, auch die Verarbeitung gibt keinen Grund zu Klagen. Das Ansprechverhalten ist, egal ob mit den Händen, mit Sticks, mit Besen oder wie bei mir hauptsächlich mit einer auf Cajon-Betrieb umgerüsteten Pearl-Fußmaschine, durchaus ansprechend und kommt satt durch. In Verbindung mit einem Minimixer, an dem auch ein Tenayo-Ukulelen-Bass und ein 8-saitiges Luna-Ukulele hängen und teilweise gleichzeitig mit dem Cajon bespielt werden, ist alles in Handreichweite regelbar und man kann somit einen tollen Groove erzeugen.
geluid
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

Meinl PSUBCAJ6B Pickup Subw. Cajon