Millenium 14" Sound Control Ring Snare

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
In één klap je overtonen kwijt!
DeGroover 27.07.2017
De Sound Control Ring haalt voor geen geld boventonen uit je drum.

Voor mijn snaredrum zocht ik een manier om de overtonen weg te halen. De snare heeft door de goede vellen een lekkere sound, maar de nagalm van overtonen ben ik nooit een fan van geweest.

Met de Sound Control Ring op mijn snare ben ik in een klap de overtonen kwijt. De ring ligt op het vel aan de rand van de ketel. Door zijn lichte gewicht dempt de ring het volume van je geluid niet. Het stopt enkel de galm van je vel die de overtonen veroorzaken. Ideaal!

Een bijkomend voordeel is dat je ring los op het vel ligt. Mocht je bij bepaalde bands, nummers of optredens wél de overtonen zoeken, dan haal je de ring van je snare af. Als je meerdere 14" snares hebt, past de ring daar natuurlijk ook op. Je hoeft er dus niet meer dan één aan te schaffen.

Voor nog geen euro is de ring een ideale oplossing tegen ongewenste overtonen.

p
Sound control ring
pigsdrummer 09.06.2018
Bijna net zo goed als de originele van Evans.

h
dempring
hcohco 14.11.2017
Met deze ring heb je geen gons meer uit de tom