Millenium 14"x3,5" Piccolo Steel Snare

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
Knetterhard Value for Money !
Anoniem 12.01.2016
Wat een kleine geweldenaar is deze piccolo , en voor zo weinig , gelijk uit de doos , ongetuned maar even ingeslagen.
Knetterhard en hij heeft een heerlijke rimshot sound , niet te blikkerig ,wat je toch zou verwachten met een dergelijke ketel. Prima voor jaren '90 Grunge!

Als ie getuned kan ik helemaal los, de Piccolo is een hele mooie aanvulling op mijn Mapex Black Panther en ouwe Tama Concert snare.

kijken of Millenium ook een 13"6" oid in zijn collectie heeft.

Millenium 14x3.5 piccolo
Hermanus 23.02.2020
Zeer te vrede over deze aanschaf.
prijs kwaliteit verhouding, zeer goed.
geluid en speel gevoel, uitstekend.
Kortom, een aanrader !

Millenium piccolo
Anoniem 08.03.2016
Mooi verchroomde snare van millenium met 12 spanners om je vel extra strak te kunnen stemmen zonder dat alles krom trekt.
ik heb ook een pearl piccolo ,maar eerlijk gezegd klinkt de millenium beter
erg mooi verchroomde snare voor weinig en erg goed klinkend

Geweldig!
Snarie 02.01.2023
Ik heb de trommel vorig jaar gekocht, uit interesse, en met de bedoeling hem te gebruiken op straat tijdens het marcheren. Toen de trommel toekwam leek het rommel, maar na de vellen goed te stemmen was het al heel wat. Het snaarmechanisme is heel eenvoudig, in het begin liep het wat stroef dus heb ik er wat olie op gedaan en nu gaat het bijna van zelf. Da snaarmat zelf is ook van goede kwaliteit. Je krijgt er echt een heel fijn geluidje uit. Ik ben wel van plan de vellen te veranderen (want die zijn echt matig) en ik denk dat ik hem dan wel als symfonische trommel kan gebruiken. Dus echt wel een aanrader, en zeker voor deze prijs!