Millenium 7A Drum Sticks Maple -Wood-

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
Gauw stuk...
JerryKnives 18.12.2020
Ik ben er niet kapot van (de zelf stokken wel inmiddels, overigens). Bij de eerste repetitie sneuvelde de eerste al, de anderen toonden gauw speelwonden en hielden het vervolgens niet lang uit. Ben terug gegaan naar Firth, duurder maar daar speel je veeeeel langer mee. Sterker nog: ik kan me niet herinneren dat ik ooit een Firth-stok kapot geslagen heb.

Perfecte drumstokken voor een zachte prijs
Anoniem 06.01.2016
Waarom duur doen als het goedkoop kan?
Deze stokken functioneren prima. Zowel live als in de repetitie gebruik ik nu deze stokken. Ze zijn in balans en spelen lekker. Ze zitten lekker in de hand.
Helemaal top!
Voor de armere muzikanten ( zoals ik) is dit echt wel te doen!

L
Prima
Lausy 18.01.2022
tsja, het zijn drumstokjes, ze doen wat ze moeten doen. Deze zijn lekker licht. Verder goede lengte en dikte gewoon prima.

zonde van mijn tijd
Sybster 22.02.2021
het klinkt te mooi om waar te zijn, en dat is het ook.
goedkope stokken die na 10 min spelen al kapot zijn.
verspil je tijd niet en koop betere!

Goed voor wat je betaald
Adclerck 28.10.2020
Goede lichte drumstokken voor deze prijs. Uiteraard geen topkwaliteit maar dat kan ook niet anders als je zo weinig betaald.

Millenium 7A Drum Sticks
BramZ 07.07.2019
Prima drumstokken om mee te spelen. Ze zijn lekker licht en zitten fijn in de hand. Na een tijdje vervagen wel de letters op de stokken.

KC
Kokos Cactus 22.02.2024
De prijs bepaald in deze de kwaliteit. Na een paar slagen sloeg ik er al een door midden.

Lichte stokken als je daarvan houdt
Reality 29.07.2023
Voor mij de ideale stokken, want ik sla niet zo hard. Als je hard slaat dan zou ik andere stokken aanraden.

Plus +
- goedkoop
- licht
- goede lengte
- goede balans

Min -
- snelle slijtage als je van nature hard slaat

p
Fijne sticks voor weinig geld
pgmei 19.08.2017
Fijne sticks voor weinig geld. Liggen goed in de hand. Een aanrader!

goede drum stokken
Jiyonasan 08.09.2015
Voor deze prijs valt niks te klagen. Misschien zijn de stokken wat licht en ietsjes je breed voor een 7a vergeleken met vicvirth maar ik vind het goed